شناسهٔ خبر: 66973787 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

هفته سی‌ام لیگ برتر؛

دست استقلال به جام نرسید/ سقوط پیکان در شب تلخ آبی‌ها

تیم فوتبال استقلال با پیروزی در مقابل پیکان تا دقیقه ۸۶ صدرنشین بود، اما با گل پیروزی بخش گولسیانی برای پرسپولیس، جام به دستان آبی‌ها نرسید و تیم فوتبال پیکان به لیگ یک سقوط کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم های فوتبال استقلال تهران و پیکان در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال امروز شنبه از ساعت ۱۹ در ورزشگاه بدون تماشاگر پاس با قضاوت حسن اکرمی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

گل‌های استقلال در این دیدار را مهرداد محمدی (۲۱ و ۲۲) به ثمر رساند.

ترکیب پیکان
محمدرضا دیناروند، محمد آژیر، امیرحسین صدقی، محمد ستاری (کارت زرد)، محمدحسین فلاح (کارت زرد) (ایمان صادقی)، مبین دهقان، دانیال جهانبخش، فرشید اسماعیلی، سامان نریمان‌جهان (معین عباسیان)، حامد پاکدل (ابراهیم صالحی) و علی قربانی (کارت زرد).

ترکیب استقلال
حسین حسینی، امید حامدی‌فر (کارت زرد)، زبیر نیک نفس، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی (میلاد فخرالدینی)، رافائل سیلوا، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف (جعفر سلمانی)، مهرداد محمدی (امیرعلی صادقی) و گوستاوو بلانکو (آرمان رمضانی).

تیم فوتبال استقلال تا دقیقه ۸۶ صدرنشین بود، اما با گل پیروزی بخش گولسیانی برای پرسپولیس، جام به دستان آبی‌ها نرسید و تیم فوتبال پیکان به لیگ یک سقوط کرد.

انتهای پیام/

نظر شما