شناسهٔ خبر: 66973766 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

پرسپولیسی‌ها بعد از قهرمانی چه گفتند؟

بازیکنان تیم‌ فوتبال پرسپولیس بعد از بازی مقابل مس به اظهار نظر در مورد این دیدار پرداختند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین هفته از این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران موفق شد تیم فوتبال مس رفسنجان را با یک گل شکست دهد و به مقام قهرمانی لیگ برسد.

بازیکنان پرسپولیس پس از پایان این مسابقه به اظهار نظر درباره این دیدار پرداختند که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

آل کثیر: برای تک تک لحظات بازی با مس رفسنجان استرس کشیدیم

عیسی آل کثیر پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود. برای تک تک لحظه‌هایش استرس داشتیم که طبیعی هم بود اما خدا را شکر توانستیم قهرمان شویم و به هواداران تبریک می‌گویم. 

وی درمورد مهار خودش توسط رامتین سلیمان‌زاده، گفت: طبیعی است. آنها هم بهترین بازی خودشان را انجام دادند. خدا را شکر در یک بازی سخت، توانستیم برنده و قهرمان شویم.

کنایه بیرانوند به نکونام؛ این جام، جام باشرفی است

علیرضا بیرانوند پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال کشور گفت: خیلی خوشحالم و من واقعاً ممنون خدا هستم. هواداران پرسپولیس چقدر قلب پاکی دارند، چقدر عادت دارند به قهرمانی که امروز دشمن‌شاد نشدند. دست تک‌تکشان را می‌بوسم، اگر هواداران نبود، پرسپولیس نمی‌توانست مقابل مس رفسنجان که نمایشی خوب داشت، پیروز شود. دروازه‌بان پرسپولیس گفت: یک بازی فوق‌العاده مس رفسنجان به نمایش گذاشت، با شرافت بودند. این جامی که الان دست پرسپولیس است جامِ باشرفی است، زیرا که تمام تیم‌ها با شرف بودند و زحمت کشیدند. وی ادامه داد: من گفتم که با وحید امیری قهرمان می‌شویم. در انتها تبریک می‌گویم به طا‌ها که ۱۴ سالش است و ۱۴ قهرمانی با پرسپولیس دارد.

گولسیانی: روی آینده‌ام ریسک کردم و برای کمک به پرسپولیس به زمین آمدم

گئورگی گولسیانی پس از قهرمانی پرسپولیس در خصوص اینکه گل قهرمانی سرخ‌پوشان را به ثمر رساند، گفت: من یک مصدومیتی داشتم و به بچه‌ها ولی اضافه شدم زیرا که باید به بچه‌ها امشب کمک می‌کردم. مصدومیتم طوری بود که باید روی آینده‌ام ریسک می‌کردم زیرا که شاید روی مسابقات یورو تاثیر می‌گذاشت.

وی ادامه داد: بی‌نهایت خوشحالم که امشب اتفاقی که می‌خواست رخ داد و این مردم و طرفداران پرسپولیس خوشحالند.گولسیانی در انتها گفت که پرسپولیس تیم شماره یک است.

عالیشاه: این قهرمانی اهمیت مضاعف داشت

امید عالیشاه پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و سوم، اظهار داشت: باید ابتدا از یحیی گل‌محمدی و کریم باقری تشکر کنیم. در نهایت هم اوسمار ویرا تیم را تحویل گرفت و به بهترین شکل فصل را تمام کرد. این تیم زمانی قهرمان شد که هواداران در بازی با استقلال خوزستان تحمل کردند تا بازی با پیروزی تیم ما به پایان برسد.

وی افزود: این هواداران لیاقت و استحقاق قهرمانی را داشتند و مبارک‌‎شان باشد. امیدوارم این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد. امسال کسب قهرمانی برای شخص بنده مضاعف اهمیت داشت. همیشه برای هواداران تیم رقیب احترام قائل هستم اما قشنگ نیست همیشه با مصاحبه کردن به دیگران تهمت بزنیم یا توپ را به زمین کس دیگری اندازیم.

کاپیتان پرسپولیس ادامه داد: درست نیست فقط بخواهید با مصاحبه کردن، دیگران را تحت فشار بگذارید و تیم‌تان را قهرمان کنید. امیدوارم دیگر چنین مصاحبه‌هایی در فوتبال ایران نبینیم. البته بازهم می‌گویم بحث هواداران استقلال جدا است.

عالیشاه تصریح کرد: شرایط به شکلی پیش رفت که مرتضی پورعلی‌گنجی، یاسین سلمانی و برخی بازیکنان جوان که می‌توانستند به ما کمک کنند، در این راه مصدوم شدند. امیدوارم هرچه سریع‌تر قرارداد آنها تمدید شود و شرایط جوری پیش برود که کنار خودمان باشند.

اسماعیلی‌فر: گل‌محمدی با رفتنش باعث قهرمانی پرسپولیس شد

دانیال اسماعیلی فر پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال کشور گفت: از همه پیشکسوتان و کسانی که ما را حمایت کردند، تشکر می‌کنم و یک تبریک ویژه می‌گویم به یک نفر که امروز جایش خالی است و آن هم یحیی گل محمدی است.

وی ادامه داد: او به عنوان یکی پرافتخارترین مربیان تاریخ فوتبال ایران، جایش پیش ما خالی است. همه ما برای قهرمانی تلاش کردیم ولی هیچکس به اندازه گل محمدی فداکاری نکرد. همیشه فداکاری به ماندن نیست. برخی اوقات رفتن است و با رفتنش باعث قهرمانی ما شد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس هیچ وقت برای قهرمان شدن نمی‌جنگد، برای نگه داشتن قهرمانی می جنگد.

پیروانی: سال‌هاست که قهرمانیم و قهرمانی لذت دارد

افشین پیروانی پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: به هواداران مان چه در ورزشگاه چه در خانه تبریک می‌گویم. سال هاست که قهرمانیم و قهرمانی لذت دارد. گل برای ما فرقی ندارد. ورزشگاه آزادی جایی است که ما با قدرت نتیجه می‌گیریم.

وی ادامه داد: در هفته‌های آخر نتایج خوبی گرفتیم و امروز هم اگر یک مقدار بازی گره خورد به خاطر این بود که بازیکنان استرس داشتند. به باشگاه بزرگ پرسپولیس و به هواداران که سرمایه اصلی باشگاه هستند، تبریک می‌گویم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه خبر‌هایی که از بازی استقلال می‌رسید، روی بازی شما تاثیر داشت، گفت: نتایج بازی‌ها ۱۰۰ درصد تاثیر داشت و هرچه بازی به دقایق آخر می‌رفت، حساس‌تر می‌شد

امیری: هواداران برای این قهرمانی سختی کشیدند

وحید امیری هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در جشن قهرمانی سرخپوشان اظهار داشت: ابتدا جا دارد یک تشکر ویژه از اصحاب رسانه داشته باشم که برای پوشش مسابقات این فصل سنگ تمام گذاشتند و لیگ را به بهترین نحو پوشش دادند. همچنین به هواداران تبریک می‌گویم که برای این قهرمانی سختی کشیدند. 

وی تصریح کرد: ما در این فصل فراز و نشیب زیادی داشتیم. یک بازی خوب بودیم و یک بازی متوسط، اما در نهایت به آن چیزی که حق‌مان بود رسیدیم. امیدوارم هواداران از این لحظه و قهرمانی لذت ببرند. این قهرمانی تحفه ناقابلی بود از طرف ما برای هواداران.

کاپیتان دوم تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط تمدید قرارداد خود تصریح کرد: با باشگاه صحبت کردیم که با توجه به شرایط حساس لیگ و بازی‌های حساسی که در هفته‌های پایانی داشتیم، همه چیز را به بعد از مسابقات موکول کنیم تا با فراغ بال بنشینیم و راحت صحبت کنیم. اگر لایق باشم در پرسپولیس خواهم ماند و این موضوع باعث افتخارم است. اگر باشگاه نیز هر تصمیمی بگیرد به آن احترام می‌گذارم.

رفیعی: تنور لیگ بخاطر کورس قهرمانی استقلال و پرسپولیس داغ بود

سروش رفیعی در پایان این دیدار اظهار داشت: تبریک میگویم به هوادارانمان،خدا قوت می گویم به تیم خوب، بزرگ و به احترام استقلال از صمیم قلبم این حرف را میزنم که واقعا تیم استقلال شانس قهرمانی را داشت. فکر میکنم یکی از دلایلی که ما امروز توانستیم این قهرمانی را بدست بیاریم، حضور پر رنگ تیم استقلال بود. تیمی که با قدرت تا روز آخر جنگید و باعث شدند تا ما انگیزه خوبی گرفتیم.

وی در ادامه افزود: هوادارانمان امروز فکر میکنم لذت بردند. تیم مس رفسنجان بسیار عالی کار کرد، فکر می‌کنم لیگ امسال به خاطر حضور استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی بود که تنور لیگ را داغ کرده بود. مطمنا یحی گل محمدی و کریم باقری در این قهرمانی سهم دارند. جای آنها خالی است و به یاد آنها هستیم و از صمیم قلبم به همه این قهرمانی را تبریک می گویم.

پورعلی‌گنجی: پس از یک فصل سخت صدرنشین شدیم

مرتضی پورعلی‌گنجی پس از برتری پرسپولیس مقابل مس رفسنجان و کسب مقام قهرمانی لیگ‌برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: پس از یک فصل سخت توانستیم صدر جدول را به دست بیاوریم.

وی افزود: خوشحالیم که امروز توانستیم قهرمان شویم و دل هواداران را شاد کنیم.

خدابنده‌لو: مقابل مس رفنسجان ۸۵ دقیقه حرص خوردیم

محمد خدابنده‌لو پس از کسب مقام قهرمانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: ۸۵ دقیقه حرص خوردیم، خیلی روی نیمکت شرایط سخت بود و خوشحالیم که قهرمان شدیم و جام قهرمانی را به هواداران تقدیم می‌کنیم.

او ادامه داد: یک روز روی سکو‌ها بودم و امروز اینجا در ورزشگاه آزادی هستم و با پرسپولیس به مقام قهرمانی رسیدم.

هافبک میانی تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: در سخت‌ترین شرایط به پرسپولیس آمدم و این لطف خداوند بود که امروز قهرمان شدیم و خوشحالم که تلاش‌هایم نتیجه داد.

فرجی: همدلی در رختکن و تلاش در تمرینات باعث قهرمانی پرسپولیس شد

فرشاد فرجی پس از قهرمانی پرسپولیس گفت: پرسپولیس ۳ تا عقب باشد، ۴ گل می‌زند. هیچ کدام از ما این شب‌ها نتوانستیم بخوابیم، ولی اینکه تا دقیقه ۹۰ تشویق کنید، نتیجه‌اش می‌شود قهرمانی.

وی ادامه داد: این الگوی بزرگی برای تمام تیم‌هاست. همه تیم‌ها فکر می‌کنند که پرسپولیس فقط دارد در زمین می‌برد، ولی واقعیت این است که از درون رختکن و تمریناتش باعث می‌شود که قهرمان شود. این همدلی در رختکن و تلاش در تمرینات باعث قهرمانی شد. ما اکثر مصدومیت‌هایمان در تمرینات بود، زیرا که همه بچه‌ها با نهایت جان تمرین کردند. این بزرگی پرسپولیس را نشان می‌دهد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما کمتر حرف زدم و بیشتر تلاش کردیم. فوتبال به حرف زدن و کری خواندن نیست، کری برای هواداران است و فقط باید تلاش کنید که در زمین ببرید. 

مدافع پرسپولیس در رابطه با اینکه آیا در پرسپولیس می‌ماند، گفت: برای آمدن به پرسپولیس ما خانه‌مان را فروختیم و این بستگی به این دارد که ما را بخواهند.

شهریاری: بهترین بازیکنان برای کمک به پرسپولیس انتخاب می‌شوند

حسین شهریاری پس از قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خدا به ما کمک کرد. هواداران نشاط زیادی داشتند و کمک ویژه‌ای به ما کردند. مدیران و کادر فنی تلاش کردند و نتیجه مطلوبی گرفتیم.وی در مورد انتقاداتی که در طول فصل بابت انتخاب اوسمار لوس‌ویرا به‌عنوان سرمربی پرسپولیس به مدیران این باشگاه وارد می‌شد، تصریح کرد: این انتقادات را تحمل کردیم و پای اوسمار ایستادیم که خدا را شکر نتیجه گرفتیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا قرارداد اوسمار لوس‌ویرا با این باشگاه تمدید خواهد شد یا خیر، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله؛ به امید خدا!شهریاری درباره تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس گفت: پرسپولیس در لیگ نخبگان شرکت می‌کند و بهترین بازیکنان برای کمک به تیم انتخاب می‌شوند.

ریگی: خوشحالم سهم کوچکی در قهرمانی داشتم

مسعود ریگی پس از نهمین قهرمانی سرخپوشان در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: یک روز خیلی قشنگ و یک قهرمانی شیرین رقم خورد که آن را به هواداران تقدیم می‌کنیم.

وی در مورد گل سرنوشت‌سازش به شمس آذر قزوین گفت: ما بازی ۳ بر صفر باخته مقابل استقلال خوزستان را ۴ بر ۳ بردیم. بازی با نساجی که ۱۰ نفره بودیم را ۲ بر یک بردیم و خدا را شکر من نیز توانستم یک گل بزنم و یک کوچولو در این قهرمانی سهیم باشم. کلاً سالی یک بار گل می‌زنم و خدا را شکر که این گل در قهرمانی تأثیر داشت. هافبک تیم فوتبال پرسپولیس راجع به صحبت‌های بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال خاطر نشان کرد: خیلی دوست ندارم در این خصوص حرف بزنم، اما استقلال هم یک فصل فوق‌العاده داشت و تا روز آخر جنگیدند. این تیم تا دو سه هفته پیش صدر جدول بود و خیلی جنگید و به آن‌ها نیز تبریک می‌گویم که فصل خوبی داشتند.

ریگی در واکنش به صحبت‌های اوسمار در مورد خودش و اینکه به او لقب مورچه کارگر را داده است، گفت: اوسمار لطف دارد و من وظیفه‌ام را انجام دادم. سعی می‌کنم در زمین هر چیزی که مربی از من می‌خواهد را به نحو احسن انجام بدهم و خدا را شکر بالاخره زحمات همه بچه‌ها به ثمر نشست و یک قهرمانی شیرین کسب کردیم.

وی درباره وضعیت قراردادش برای فصل آینده تصریح کرد: قرارداد دارم.

انتهای پیام/

نظر شما