شناسهٔ خبر: 66972848 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال؛

تساوی ملوان و آلومینیوم در گام آخر

تهران- ایرنا- دیدار تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و آلومینیوم با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش شنبه شب ایرنا، دیدار تیم‌های ملوان انزلی و آلومینیوم اراک از هفته سی‌ام رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران، در ورزشگاه سیروس قایقران برگزار شد و در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در ثانیه‌های پایانی ۴۵ دقیقه اول رضا جعفری از روی نقطه پنالتی توانست دروازه تیم میهمان را باز کند و نیمه اول به سود شاگردان تارتار به پایان رسید.

در دقیقه ۸۹ امیر نوری با شوت محکم توانست آلومینیوم اراک را از شکست نجات دهد و در نهایت بازی با تساوی دو تیم به اتمام رسید.

ملوان با این تساوی ۴۰ امتیازی شد و در رده ششم ایستاد و آلومینیوم با این تساوی ۳۹ امتیازی شد و در رده هشتم قرار گرفت.

ترکیب ابتدایی ملوان انزلی:

حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، رضا جعفری، آرمان اکوان، محمدرضا بردبار، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، سینا سعادتمند، ابوذر صفرزاده، مهران احمدی و محمدرضا سلیمانی

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب آلومینیوم اراک :

حمد گوهری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمد امین کاظمیان، میلاد بدرقه، بهرام گودرزی و شروین بزرگ

سرمربی: مجتبی حسینی

به گزارش ایرنا، با پایان رقابت‌های لیگ بیست و سوم فوتبال ایران تیم پرسپولیس تهران با کسب ۶۸ امتیاز به عنوان قهرمانی رسید و استقلال نیز با ۶۷ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت. تیم سپاهان اصفهان نیز با کسب ۵۷ امتیاز به عنوان سوم رسید. پرشورهای تبریزی نیز در این لیگ ۵۴ امتیاز کسب کردند و در جایگاه چهارم قرار گرفتند.

در پائین جدول نیز تیم صنعت نفت آبادان و پیکان به لیگ آزادگان سقوط کردند تا لیگ ایران از وجود برزیل آبادان و خودروسوران محروم شود.

نظر شما