شناسهٔ خبر: 66972494 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تاکید استاندار همدان بر جذب اعتبارات عمرانی باقی مانده از پارسال

خبرگزاری صدا و سیما

استاندار همدان بر جذب اعتبارات عمرانی باقی مانده از سال ۱۴۰۲ تا ۳۱ تیر امسال تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ علیرضا قاسمی فرزاد در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان، برنامه ریزی دقیق برای استفاده بهینه از اعتبارات سال ۱۴۰۳ را خواستار شد و افزود: اگر در مولد سازی توفیق کمتری است اقدام به تهاتر برای رسیدن به اهداف در دستور کار قرار گیرد.

او همچنین گفت: درباره شعار سال برنامه‌ای تهیه شده که به دستگاه‌ها ابلاغ خواهد شد و امروز مورد بررسی و تصویب قرار گرفت و هر ۳ ماه توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارزیابی خواهد شد و دستگاه‌های مختلف تا ۳ روز آینده موظف به ارائه نظرات خود در این زمینه هستند.

استاندار همدان در ادامه بر توزیع اعتبارات سرمایه‌ای و توجه ویژه به بخش آموزش و پرورش، امنیت غذایی، جهاد کشاورزی، فرهنگ و هنر تاکید کرد.

علیرضا قاسمی فرزاد بر تامین اعتبارات مورد نیاز قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی (ع) در جهت رفع محرومیت از چهره روستا‌ها و مناطق محروم و آبرسانی به روستا‌های بدون آب آشامیدنی و اشتغالزایی تاکید کرد و افزود: اعتبارات تملک دارایی در طرح‌های مورد استفاده قرار گیرد که با اندک تزریق مالی به بهره برداری می‌رسند.

همچنین در ادامه این نشست، تامین اعتبار برای ساخت فیلم سرداران قهاری سعید و شهیدحاج حسین همدانی تصویب شد.

استاندار همدان با تسلیت ایام رحلت امام خمینی و قیام ۱۵ خرداد بر سرلوحه قرار دادن راه و منش رئیس جمهور شهید در انجام وظایف اشاره کرد و گفت: در مقطع حساس کنونی همه ما باید وظایف و تکالیفمان را به نحو شایسته انجام دهیم تا همان طور که رهبر معظم انقلاب فرموند هیچ خللی در امور کشور به وجود نیاید.

شورای برنامه ریزی و توسعه استان با حضور فرمانداران و مدیران دستگاه‌های مختلف برگزار شد.

در ابتدای این نشست گزارش سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان از شاخص‌ها برای توزیع اعتبارات تملک دارایی و هزینه‌های جاری و هزینه‌ای ارائه شد.

نظر شما