شناسهٔ خبر: 66972462 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

حملات اخیر آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نمی‌ماند

اقتصاد ایران: شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد که حملات اخیر آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات غیرنظامی یمن و شهادت و زخمی‌شدن ده‌ها یمنی در پی آن، بدون مجازات نخواهد ماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، شورای عالی سیاسی یمن با صدور بیانیه‌ای به حملات اخیر ائتلاف آمریکایی- انگلیسی به خاک این کشور واکنش نشان داد.

شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد: حملات اخیر آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی به تأسیسات غیرنظامی که به شهادت و زخمی‌شدن ده‌ها نفر انجامید بدون مجازات نخواهد ماند. نیروهای مسلح ما توانایی ادب‌کردن آمریکا و انگلیس در برابر هرگونه تجاوزی علیه کشورمان را دارند.

در ادامه این بیانیه آمده است: قدرت مرحله چهارم عملیات‌های ما به صورت مداوم در حال افزایش است و برای آمریکا و انگلیس بهتر است که جنایت‌های صهیونیست‌ها در رفح و تمامی نوار غزه را متوقف کنند.

شورای عالی سیاسی یمن بیان کرد: عملیات‌های نیروهای مسلح را که آخرین مورد آن حمله به ناو هواپیمابر آمریکایی «آیزنهاور» در دریای سرخ بود ارج می‌نهیم. حضور میلیونی مردم، چند ساعت پس از بمباران دشمن، ثبات قدم یمن در حمایت از غزه با وجود هرگونه چالش را به اثبات می‌رساند.

در ادامه این بیانیه آمده است: افزایش تنش از سوی آمریکا در جنگ اقتصادی علیه یمن شکست خواهد خورد. عربستان باید خود را از ورود به بازی با برگ اقتصادی به دور بدارد. به تمامی مؤسسات مالی داخلی و خارجی و اشخاص حقیقی اعلام می‌کنیم که باید به دستورالعمل‌های صادرشده از سوی بانک مرکزی یمن در صنعا پایبندی کامل داشته باشند و مصوبات آن را اجرا کنند.

شورای عالی سیاسی یمن تصریح کرد: موضع اعلامی از سوی بانک عدن در چارچوب فشار علیه یمن برای بازداشتن آن از مواضعش در یاری ملت مظلوم فلسطین است. ما از تمامی تلاش‌های مثبت مؤسسات مالی، بانک‌های ملی و بخش خصوص صنعا برای حمایت از اقتصاد و قرارگرفتن در کنار وطن قدردانی می‌کنیم.

برچسب‌ها:

نظر شما