شناسهٔ خبر: 66971865 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

با حضور وزیر بهداشت؛

۱۰۰۰ میلیارد تومان پروژه بهداشتی و درمانی در خوزستان به بهره‌برداری رسید

در سفر وزیر بهداشت به استان خوزستان، ۱۵ پروژه بهداشتی، درمانی، پشتیبانی و تجهیزاتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اعتباری در حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در سفر بهرام عین‌اللهی به ماهشهر که امروز (۱۲ خردادماه) انجام شد، بیمارستان نوید بندر امام خمینی(ره) به بهره‌برداری رسید.

بخش‌های NICU نوزادان و سوختگی کودکان بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی اهواز، بخش‌های جراحی زنان، اورژانس زنان و درمانگاه عمومی بیمارستان علامه کرمی اهواز، مرکز غربالگری سرطان شهرستان ایذه، ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان لالی، خانه‌های بهداشت مویلحه علیا رامشیر، صالح داود شوش، ام البنین (ع) و امام حسین (ع) و سویسی صالح شهرستان کارون و تامین تجهیزات پزشکی و وسایل تجهیزاتی و پشتیبانی در سطح شهرستان‌های تابعه دانشگاه دیگر پروژه‌هایی بودند که امروز به بهره‌برداری رسیدند.

بیمارستان نوید بندر امام خمینی (ره) با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دیگر پروژه‌ها به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح شدند.

این بیمارستان با مساحت ۱۲ هزار متر مربع و اعتبار ۶۳۰ میلیارد ریال در شهرستان ماهشهر ساخته شده است. بخش‌های NICU نوزادان و سوختگی کودکان بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی اهواز نیز با ۳۰ تخت و اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال راه‌اندازی شده‌اند.

بخش‌های جراحی و اورژانس زنان بیمارستان علامه کرمی اهواز با ۵۰ تخت و درمانگاه عمومی بیمارستان با مساحت ۲۹۰ متر مربع و مجموعا اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال ساخته شده‌اند. مرکز غربالگری سرطان شهرستان ایذه با مساحت ۷۰۴ متر مربع و اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال ایجاد شده است.

تجهیزات پزشکی هم با اعتبار ۱۳۲۲ میلیارد ریال و وسایل تجهیزاتی و پشتیبانی تامین با اعتبار ۵۵۰ میلیارد ریال در سطح شهرستان‌های تابعه دانشگاه تامین شده‌اند. 

انتهای پیام 

نظر شما