شناسهٔ خبر: 66971782 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

ماجرای عجیب سرقت یک موتور

من پیک موتوری هستم که در زمینه انتقال غذا برای یکی از مراکز تغذیه ای فعالیت دارم و از سرقتی بودن موتورسیکلتم بی اطلاع هستم چراکه مدتی قبل موتورسیکلت را به طور اقساطی خریدم تا برای به دست آوردن لقمه ای نان حلال تلاش کنم اما ...

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، ماجرای این پرونده سرقت از آن جا آغاز شد که نیروهای گشت کلانتری شفای مشهد، چشم به خیابان ها دوختند تا مانند همیشه مبارزه با سرقت ها را برای «احساس امنیت»ادامه دهند.

بیشتر بخوانید:

دزد طلای مادربزرگ‌های قمی دستگیر شد

این درحالی بود که طرح شناسایی موتورسیکلت های سرقتی با دستور ویژه سرگرد احسان سبکبار(رئیس کلانتری شفای مشهد) وارد مرحله جدیدی شده بود. در همین هنگام ناگهان ماموران به موتورسیکلتی مشکوک شدند که جوان ۲۵ ساله ای هدایت آن را به عهده داشت و زن جوان دیگری نیز ترک نشین بود.

وقتی بررسی های نامحسوس پلیس نشان داد که موتورسیکلت مذکور سرقتی است بلافاصله عوامل انتظامی با تعقیب ۱۰ دقیقه ای آن را متوقف کردند و به کلانتری انتقال دادند.

راکب موتورسیکلت که مدعی بود نقشی در سرقت ندارد به افسران دایره تجسس گفت:موتورسیکلت را اواخر اردیبهشت و به طور اقساطی خریدم و ضمانت های زیادی هم برای پرداخت بدون تاخیر اقساط به فروشنده دادم تا بتوانم با آن کار کنم و نان حلال به دست آورم وحتی قولنامه خرید آن را نیز دارم اما متاسفانه هنگام خرید فقط کارت و بیمه نامه موتورسیکلت را دیدم و به سند آن توجه نکردم چراکه بهای آن و شرایط پرداخت اقساط برایم مناسب بود.

طولی نکشید که نیروهای انتظامی براساس سوابق ثبت سرقت در سیستم پلیس،موفق شدند مال باخته را شناسایی و به کلانتری دعوت کنند اما این مرد حکایت عجیب و باورنکردنی را درباره سرقت موتورسیکلت بیان کرد که همه افسران تجسس در حیرت فرو رفتند.

او گفت:یک روز جوانی هیکل و چهارشانه را که همه دستانش پر از خالکوبی بود از ابتدای نوده به مقصد پلیس راه امام هادی(ع)سوار کردم اما آن مسافر در بین راه به زور متوسل شد و گوشی تلفن مرا گرفت من هم مقاومت کردم و گوشی را به زور از او گرفتم بعد آن جوان مسافر یک نخ سیگار از جیبش بیرون آورد و از من خواست تا آن را روشن کنم!

من هم سیگار را از او گرفتم و اولین پک را که زدم بیهوش شدم و دیگر چیزی نفهمیدم تا این که ساعت ۲۰شب در بیمارستان به هوش آمدم و متوجه شدم موتورسیکلتم به همراه مدارک شناسایی آن از جیبم سرقت شده است که همان شب به کلانتری قاسم آباد رفتم و شکایت کردم ولی سارق این جوان دستگیر شده نیست!

بنابر این گزارش، با توجه به بی گناهی موتورسوار ۲۵ ساله تحقیقات نیروهای تجسس با نظارت مستقیم رئیس کلانتری برای ریشه یابی ادعاهای مال باخته و کشف راز این سرقت عجیب ادامه دارد.

ماجرای واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

منبع: رکنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما