شناسهٔ خبر: 66970984 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

آخرین اظهارنظر سید حسن خمینی

حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی با بیان این که «به فردای روشن غزه و پیروزی مردم فلسطین امیدوار هستیم»، اظهار کرد: اکنون با چشمانی گریان و قلب‌های خونین و دل‌های پر از امید به فردایی روشن، شاهد تحولات در غزه هستیم.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، یادگار بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی در مراسم اختتامیه اجلاس بین‌المللی«غزه، مظلوم مقاوم » در سالن همایش‌های صدا و سیما در ابتدای سخنان خود با گرامیداشت یاد شهدای خدمت و شهدای غزه گفت: قرار بود که افتتاحیه این اجلاس با سخنرانی شهید ابراهیم رییسی برگزار شود و اکنون ایشان در دنیای دیگر نظاره‌گر ما هستند.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به مقاومت مردم فلسطین در برابر جنایت‌های صهیونیست‌ها گفت: آنها با امید به خدا در برابر این جنایت‌ها ایستاده‌اند.

سید حسن خمینی با بیان این که صبر مردم فلسطین و غزه در برابر کشتار صهیونیست‌ها، دنیا را خجالت زده کرده است، گفت: آنها می‌گویند که اگر قرار است بمیریم، ترجیح می‌دهیم ایستاده بمیریم نه با ذلت.

یادگار امام (ره) گفت: ظلم تاریخی به ملت فلسطین را که منجر به حادثه هفتم اکتبر شد، نباید فراموش کنیم و در واقع نباید بدون توجه به تاریخ گذشته، موضوع فلسطین را مورد توجه قرار داد و بدون توجه به این سابقه تاریخی، موضوع فلسطین حل شدنی نیست.

وی با اشاره به نگاه امام خمینی (ره) به موضوع فلسطین تاکید کرد: امام خمینی موضوع فلسطین را از یک موضوع عربی به یک موضوع اسلامی تبدیل کرد.

سید حسن خمینی همچنین با اشاره به تاثیرات عملیات طوفان الاقصی گفت: یکی از بزرگترین نتایج عملیات طوفان الاقصی این بود که مسئله فلسطین را از قالب یک موضوع اسلامی فراتر برد و به یک موضوع انسانی تبدیل کرد و امروز غزه تبدیل به ملاک انسانیت شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما