شناسهٔ خبر: 66970982 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شانا | لینک خبر

سرمایه‌گذاری ۴۰هزار میلیارد ریالی در بزرگترین پایانه‌های نفتی ایران

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: ۴۰هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح‌ها در حوزه‌های ایمن‌سازی تأسیسات، حفاظت الکترونیک و امنیت مناطق عملیاتی، شبکه و زیرساخت‌های فناوری اطلاعات، نوسازی ناوگان دریایی، اماکن رفاهی و فرهنگی این شرکت امسال هزینه خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شانا به نقل ایرنا، عباس غریبی امروز (شنبه ۱۲ خرداد) در حاشیه بازدید از پایانه‌های نفتی جزیره خارک گفت: با توجه به سازماندهی و تخصیص منابع مالی به پروژه‌های اولویت‌دار پارسال ۳۵ هزار میلیارد ریال اعتبار از هیئت‌مدیره شرکت ملی نفت ایران برای اجرای پروژه‌های این شرکت جذب شد.

وی ضمن تسلیت شهادت سید ابراهیم رئیسی و همراهان در سانحه بالگرد افزود: سبک مدیریتی رئیس‌جمهوری شهید بر داشتن روحیه انقلابی، مدیریت جهادی و تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی استوار بود و ما به‌عنوان مدیران این نظام باید رفتار و منش شهید جمهور را برای پیشبرد اهداف سازمانی الگو قرار دهیم.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران یادآور شد: طرح غلاف‌گذاری، سند بلاست و رنگ‌آمیزی پایه‌های اسکله پایانه نفتی شمال با پیشرفت ۷۵ درصدی طبق برنامه پیش می‌رود و مخزن ذخیره‌سازی شماره ۲۴۰ این پایانه نیز با ۵۰ درصد پیشرفت در حال ساخت است، ضمن آن که کار ساخت مخزن ۴۰۱ این پایانه نیز شروع شده و با اتمام این پروژه‌ها شرایط مطلوبی در طرح‌های این پایانه به وجود می‌آید.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی تصریح کرد: پایانه نفتی شمال به‌عنوان پایانه‌ای پشتیبان در فرایند ذخیره‌سازی، صادرات نفت خام و کمک به تکمیل زنجیره ارزش نفت و گاز کشور دارای زیرساخت‌هایی شامل پهلوگاه، بازوی‌های بارگیری، خطوط لوله جریانی، مخازن ذخیره‌سازی و سامانه‌های اندازه‌گیری است که در روزآمد بودن، چابکی و آمادگی تاسیسات پایانه در انجام مأموریت‌ها بسیار حائز اهمیت است.

غریبی گفت: کارکنان شرکت پایانه‌های نفتی ایران در شرایط سخت آب و هوایی و در چند منطقه عملیاتی برای صیانت از تولید نفت و گاز کشور تلاش می‌کنند.

نظر شما