شناسهٔ خبر: 66970949 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کشف و جمع آوری ۱۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در روستای گجوت ماکو

مدیر امور آب و فاضلاب ماکو گفت: با دستور مقام قضایی و در معیت مامورین نیروی انتظامی اکیپ کشف انشعابات غیرمجاز در روستا‌های این شهرستان را شناسایی و جمع آوری می‌کنند.

صاحب‌خبر -

کشف و جمع آوری ۱۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در روستای گجوت ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حسین جعفری نژاد افزود: انشعابات غیرمجاز تاثیر مستقیم در افت فشار آب شرب روستا‌ها داشته و در این راستا سعی می‌شود تمام انشعابات غیرمجاز را در روستا‌ها شناسایی و جمع آوری شوند.

وی اظهار داشت: در این راستا و در پیمایش قسمتی از روستای گجوت ۱۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب کشف و جمع آوری شد و عاملان آن به مراجع قضایی معرفی شدند.

جعفری نژاد با بیان اینکه عده‌ای در روستا‌ها اقدام به آبیاری باغات و مزارع با آب شرب می‌نمایند، افزود: این امر باعث افت فشار آب شده و گا‌ها قطع آب محلات و مناطق مرتفع را در پی دارد و این امر برای آب و فاضلاب به هیچ وجه قابل قبول نیست.

جعفری نژاد ادامه داد: پایش خانه به خانه و کشف انشعابات غیرمجاز در روستا‌ها تا قطع کامل همه این انشعابات ادامه خواهد داشت و عاملین انشعابات غیرمجاز توسط نماینده حقوقی آب و فاضلاب جهت تحمل مجازات و برخورد قضایی به مراجع قضایی ذیصلاح معرفی خواهند شد.

نظر شما