شناسهٔ خبر: 66970578 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

آغاز ساخت دکور برنامه مناظره‌ها‌ی انتخاباتی بدون تهیه‌کننده/ ساترا امکان پخش زنده به خبرگزاری‌ها داد

ساخت دکور برنامه مناظره‌های انتخاباتی تلویزیون بدون انتخاب تهیه‌کننده و کارگردان، توسط واحد تولید فنی سیما آغاز شده است. ساخت دکور برنامه مناظره‌های انتخاباتی تلویزیون بدون انتخاب تهیه‌کننده و کارگردان، توسط واحد تولید فنی سیما آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا؛ ساخت دکور برنامه تلویزیونی مناظره‌های انتخاباتی ریاست جمهوری همزمان با برگزاری جلسات ستاد انتخابات ریاست جمهوری رسانه ملی در سازمان صدا و سیما آغاز شده است.

پیگیری‌های خبرنگار برنا حاکی از آن است که هنوز برای برنامه تلویزیونی مناظره‌های انتخاباتی تهیه کننده و کارگردان مشخص نشده است و مراحل آماده سازی دکور این برنامه توسط واحد تولید فنی سیما در حال ساخت است.

ساترا به خبرگزاری‌ها مجوز پخش زنده مناظره‌های انتخاباتی را می دهد

همچنین قرار است ساترا امکان پخش زنده مناظره‌های انتخاباتی را به سکو‌هایی که مجوز خود ساترا را دارا هستند، فراهم سازد.

براساس این گزارش، روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) اعلام کرد که نظر به پیشرو بودن انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، سکو‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی دارای مجوز از ساترا که قصد دارند نسبت به تولید و انتشار برنامه با موضوع انتخابات اقدام کنند، میتوانند تا پایان وقت اداری روز یکشنبه ۱۳ خردادماه از طریق تماس با شماره تلفن ۸۸۳۴۵۱۹ داخلی ۴۴۸ و ۲۵۳، درخواست خود را با اداره کل صدور مجوز ساترا مطرح کنند تا تمهیدات و راهنمایی‌های لازم برای صدور مجوز فعالیت انتخاباتی سکو‌ها صورت پذیرد.

همچنین در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری سکو‌های دارای مجوز از ساترا و خبرگزاری‌ها میتوانند از طریق هماهنگی با اداره کل صدور مجوز ساترا نسبت به اخذ قاب اختصاصی (آیفریم) برنامه‌های انتخاباتی شبکه‌های تلویزیونی اقدام و محتوای برنامه‌های انتخاباتی شبکه‌های تلویزیونی بهویژه مناظره‌های انتخاباتی را همزمان با رسانه ملی پخش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما