شناسهٔ خبر: 66969891 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل:

خدمات سرویس مدرسه تنها از طریق ثبت‌نام در سامانه «سپند» ارائه می‌شود

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل گفت: از ابتدای خرداد ثبت درخواست سرویس حمل و نقل دانش‌آموزی در سامانه «سپند» آغاز شده و ثبت نام در این سامانه برای استفاده از این خدمات الزامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، عاطف محمدنژاد پیش از ظهر امروز_شنبه دوازدهم خرداد_ در جمع خبرنگاران از شروع ثبت درخواست والدین دانش آموزان برای سرویس مدارس خبر داد و اظهار کرد: والدین برای ثبت نام سرویس مدارس فرزندان دانش‌آموز خود باید به سامانه سپند https://irtusepand.ir مراجعه و نام‌نویسی کنند.

وی افزود: ثبت درخواست والدین جهت دریافت خدمات سرویس مدرسه در سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی «سپند» برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از اول خردادماه سال جاری آغاز شده و استفاده از سامانه برای ثبت نام سرویس مدارس الزامی است.

سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اردبیل با اشاره به ماده ٢٧ این آئین‌نامه ادامه داد: به منظور برنامه‌ریزی و تأمین ناوگان مورد نیاز حمل و نقل دانش‌آموزی، والدین موظفند تا ابتدای تیرماه اقدام به ثبت درخواست خود در سامانه «سپند» کنند.

محمدنژاد اظهار داشت: در سامانه سپند، همچنین اطلاعات مربوط به رانندگان، خودروها و مسیرهای سرویس مدارس به‌طور کامل ثبت و در دسترس والدین قرار می‌گیرد، همچنین به منظور افزایش سطح کیفیت و ایمنی این حوزه، امکان نظارت بر خط بر نحوه سرویس دهی ناوگان نیز در این سامانه فراهم شده است.

وی ادامه داد: از شرکت‌های واجد شرایط جهت ارائه خدمات حمل و نقل به دانش‌آموزان دعوت به همکاری می‌شود.

نظر شما