شناسهٔ خبر: 66968980 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نمایشگاه طراحی چهره «فرزندان روح الله» در نگارخانه حوزه هنری افتتاح شد

بوشهر-ایرنا- نمایشگاه طراحی چهره شهدا با عنوان «فرزندان روح الله» در آستانه سالگرد امام خمینی (ره) در نگارخانه حوزه هنری بوشهر افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس حوزه هنری استان بوشهر روز شنبه در آیین یاد شده گفت: این نمایشگاه شامل ۱۵ اثر (با استفاده از تکنیک‌ سیاه قلم و رنگ و روغن) طراحی شده توسط هنرمند «فاطمه نیک چهر» است که از امروز شنبه ۱۲ خردادماه تا فردا یکشنبه ۱۳ خردادماه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

«عبدالله شاهینی» افزود: بازدید از نمایشگاه طراحی چهره شهدا با عنوان «فرزندان روح الله» برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند امروز و فردا در نوبت صبح از ساعت ۰۹:۰۰ اغایت ۱۲:۰۰ و در نوبت عصر از ساعت ۱۷:۰۰ لغایت ۲۰:۰۰ به نگارخانه حوزه هنری واقع در خیابان رئیسعلی دلواری مراجعه کنند.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) در منشور هنر انقلاب تاکید کرد: هنرمندان، زبان گویای انقلاب هستند و امروز شاهدیم که هنرمندان متعهد کشورمان با خلق آثاری فاخر، نقش مهمی در

رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: شهدا چراغ راه پویایی و بالندگی ملت ایران هستند و هنرمندان می‌توانند با به تصویر کشیدن رشادت‌ها و فداکاری‌های این عزیزان، نسل جوان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنند.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان گفت: شهیدان با رشادت و حماسه سازی بی نظیر در تاریخ باعث عزت ،آرامش و ارزش های انسانی شده اند.

«عبدالرحیم افروغ» عنوان کرد: امروز دغدغه حاکمیت نه تنها مسائل داخلی بلکه مسائل مستعضفین عالم است و اگر یاد و خاطره شهدا ارج گذاشته نمی‌شد امروز به این ثمرات ارزشمند نمی رسیدیم .

در ادامه ۲ تن از خانواده شهیدان «محمود بازگشا» و «احمد جولایان» به ذکر خاطره ای از خصوصیات فردی شهیدان پرداختند.

آثار خلق شده پس از نمایش عمومی به خانواده های شهدا اهدا می‌شود.

نظر شما