شناسهٔ خبر: 66968976 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در ستادانتخابات کشور؛

الهیان: دولت باید آزادی‌های سیاسی و اجتماعی را برای بیان ایده‌ها و سلایق مختلف جدی بگیرد

تهران- ایرنا- داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت سالم آینده باید برنامه‌ریزی جدی برای به‌کارگیری این ظرفیت‌های عظیم انسانی داشته باشد، در برنامه من دولت باید آزادی‌های سیاسی و اجتماعی را برای بیان ایده‌ها و سلایق مختلف جدی بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، زهره الهیان، نماینده ادوار مجلس برای ثبت‌نام در چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور حضور یافت.

زهره الهیان گفت: امروز از همین تریبون به امام علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) سلام می‌کنم که امروز روز زیارتی ایشان است و ایران ما ایران امام رضا است. ایران اسلامی در عرصه‌ها و دوره‌های مختلف فراز و نشیب‌های متعددی از جمله شادکامی‌ها رنج‌ها و مرارت‌ها را طی کرده است. 

وی افزود: اما در این نقطه از تاریخ به همه دستاوردهای ایران اسلامی و اقتداری که جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و رهبری امام خامنه‌ای دارد افتخار می‌کنم. آنچه مسلم است اینکه ما در شرایط موجود این اقتدار را که اوج آن در حمله وعده صادق بود را با تدبیر و نگاه حکمت‌محور رهبری و خون شهدا داریم.

داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز با نگاه جدیدی به حوزه مدیریت و آسیب‌های مدیریتی و ناکارآمدی در کشور به این عرصه آمده‌ام. راه‌حل‌های جدید با کمک نخبگان و جوانان این مرز و بوم می‌تواند گشایشی در امور کشور ایجاد کند. 

الهیان ادامه داد: ضمن احترام به همه دستاوردها می‌خواهم شعار خودم را به عنوان «دولت سالم، اقتصاد سالم، جامعه سالم» محضر ملت پرافتخار ایران بیان کنم.

وی اظهار کرد: دولت سالم بن‌بست ندارد، شفافیت و مبارزه با فساد در راس اولویت‌ها و امور دولت سالم است و پیشگیری از فساد و خشکاندن ریشه‌های آن در دولت سالم به عنوان یک اصل اساسی مطرح است.

داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دولت سالم و دولت آینده نباید خود را قهرمان برای همه امور بداند و متصدی همه امور باشد بلکه با بیان مشکلات و پیچیدگی‌ها در مسیر پیشرفت و رسیدن به قله ظرفیت جوانان این مرز و بوم را به کار گیرد.

الهیان تصریح کرد: با بیان مشکلات و استمداد از مردم مدلی از حکمرانی مردم پایه را در دولت آینده ارائه خواهیم داد که نگاه‌ها و ایده‌های نخبگان برای حل مشکلات این مرز و بوم به کمک بیاید. همه آحاد ملت دختران و پسران این مرز و بوم باید در حل مشکلات این کشور مشارکت کنند و دستی داشته باشند.

وی افزود: در این زمینه در گام دوم انقلاب حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی هستند که می‌توانند بهتر از خود دولت‌ها امور را به دست بگیرند و دولت فقط هدایتگر امور و متصدی برداشتن موانع پیش روی جوانان این مرز و بوم باشد. ذخایر عظیم انسانی و نخبگان و آنچه که ملت بزرگ ما در مسیر انقلاب و پیشرفت نظام به کار می‌گیرد باید توسط دولت آینده قدر دانسته شود.

داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت سالم آینده باید برنامه‌ریزی جدی برای به‌کارگیری این ظرفیت‌های عظیم انسانی داشته باشد که بتواند به واسطه همین ظرفیت انسانی هرجا که مردم، نخبگان و جوانان ورود کردن توانسته‌ایم سدها را برداریم. در برنامه من دولت باید آزادی‌های سیاسی و اجتماعی را برای بیان ایده‌ها و سلایق مختلف جدی بگیرد.

نظر شما