شناسهٔ خبر: 66968938 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

با آغاز اوقات فراغت تابستان،

همراهی مدیرکل کانون هرمزگان با کتابخانه سیار روستایی بندرعباس

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آستانه ایام اوقات فراغت با کتابخانه سیار روستایی در روستای درگیر ایسین از توابع شهر بندرعباس حضور یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، پروین پشت کوهی مدیرکل کانون هرمزگان ضمن حضور در اجرای فعالیت های کتابخانه سیار روستایی در روستای درگیر ایسین گفت: ، کتابخانه سیار روستایی کانون را یکی از شگفت انگیز ترین واحدهای کانون در خصوص بهره مندی کودکان و نوجوانان روستاها از خدمات کانون، به جهت فعالیت ها و نوع خدمات معرفی کرد .

همراهی مدیرکل کانون هرمزگان با کتابخانه سیار روستایی بندرعباس
وی بیان کرد: این واحدخودرو سیار به صورت مستمر به پایگاه خود در روستاها مراجعه و ضمن کتاب رسانی به کودکان ونوجوانان ، به اجرای فعالیت های متعدد فرهنگی ، هنری و ادبی می پردازد .
۷۰ عضو کودک ونوجوان در این بازدید یک روزه مدیرکل کانون هرمزگان در فعالیت ها حضور داشتند  و از طریق معرفی شخصیت با زندگی شهید خدمت آیت الله ابراهیم رییسی ، رئیس جمهور فقید آشنا شدند. در ادامه اعضا دلنوشته های خود را درباره رئیس جمهور شهید نوشتند .

همراهی مدیرکل کانون هرمزگان با کتابخانه سیار روستایی بندرعباس
گفتنی است، اکنون کانون پرورش فکری استان هرمزگان دارای ۲ سیار فعال ( بندرعباس و لیردف جاسک ) و ۲ سیار دیگر در شهرستان پارسیان و بندرعباس نیز  آماده افتتاح است.

نظر شما