شناسهٔ خبر: 66968611 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

حجت الاسلام و المسلمین میر تاج‌الدینی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد/ میر تاج‌الدینی: تحول در اقتصاد کشور نیاز به گام‌های بلند و اصلاحات اساسی دارد

یک نمیانده ادوار مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام سید محمدرضا میر تاج الدینی نماینده ادوار مجلس با حضور در ستاد انتخابات کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

وی پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با تجربه حضور در دولت، برای ساماندهی معیشت مردمی که پای وطن ایستاده‌اند آمده ام، افزود: کلید تحول کشور را در دستان معلمی می‌دانم که با جان و دل، نسل‌های آینده را تربیت می‌کنند.

میرتاج‌الدینی با بیان اینکه راهبرد توسعه اقتصاد کشور را در دستان پینه بسته کشاورزان، کارگران و تولیدکنندگان می‌بینم، گفت: با شناختی که از وضعیت اقتصادی کشور دارم با صراحت عرض میکنم تحول در اقتصاد کشور نیاز به گام‌های بلند و اصلاحات اساسی دارد.

وی با بیان اینکه باید انقلاب اقتصادی کرد ادامه داد: کلیات در سیاست‌های کلان و اسناد بالادستی به‌خصوص در برنامه هفتم توسعه آمده است، اما برای تحقق آن مدل‌های اجرایی و برنامه‌های عملیاتی لازم داریم.

میرتاج الدینی با بیان اینکه در دولت خدمت، ما با اجماع نخبگان جامعه جهت تحول در نظامات اقتصادی تلاش مضاعف خواهیم کرد، ادامه داد: ایران اسلامی در حال پیشرفت است انقلاب اسلامی در حال فتح قله هاست، اما تا کشور به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل نشود و منابع عظیم مورد نیاز آن تامین و مدیریت صحیح نگردد؛ محرومیت‌زدایی، توسعه عدالت محور و شکوفایی اقتصادی حاصل نخواهد شد.

وی بیان کرد: مردم عزیز ما بدانند بیش از دو برابر بودجه عمومی دولت در حاملهای انرژی به صورت ناعادلانه هزینه می‌شود که در صورت اجرای عادلانه قانون هدفمندی ۶۰ درصد از این منابع به صورت مستقیم در قالب کارت معیشتی یارانه نقدی و روش‌های مدیریتی دیگر به رفع فقر و محرومیت‌زدایی منتهی می‌شود.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: اجرای صحیح این قانون ضریب جینی و فاصله طبقاتی را به شدت کاهش می‌دهد و ۴۰ درصد از همین منابع برای نیازهای اساسی کشور و حمایت از تولید صرف می‌شود که موجب توسعه و اشتغال می‌شود.

<div id="video-display-embed-code_406426" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.mizanonline.ir/fa/news/play/embed/4776237/406426?width=400&height=300"></script></div>

میرتاج الدینی گفت: بخشی از امنیت و اقتدار امروز کشور مدیون مجاهدت‌های سردار جبهه مقاومت شهید قاسم سلیمانی در عرصه بین المللی است. مبنای سیاست خارجی ما تعامل گسترده و سازنده برای تحقق منافع و حقوق مردم و رفع تحریم‌های ظالمانه در چارچوب اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی است.

وی در پایان گفت: شایسته‌سالاری، استفاده از چهره‌های توانمند و نخبگان، مخصوصاً جوانان عزیز و فراهم کردن شرایط برای حضور آنان در مدیریتهای کلان کشور از اصول برنامه های من است.

انتهای پیام /

 

نظر شما