شناسهٔ خبر: 66967716 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

کارشناس مسائل سیاسی سپاه صاحب الامر عج استان قزوین؛

مسئولین مردمی و خدمتگزار، در قلوب مردم جای دارند

سرهنگ کوچک خانی ؛ تشییع با شکوه شهدای خدمت به جهان نشان داد مسئولینی که خدمتگزار و مردمی هستند در دل مردم جای داشته و قابل احترام می باشند. شبهه جدایی مردم و مسئولان شایعه ای بیش نیست.

صاحب‌خبر -

قزوین_ به گزارش بسیج، سرهنگ علی کوچک خانی، کارشناس مسائل سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با حضور در جمع خواهران بسیجی حوزه حضرت فاطمه(س) به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور مردمی و با کفایت، وزیر امور خارجه مجاهد و فعال، امام جمعه معتبر و محبوب تبریز و دیگر شهدای سانحه اخیر، بیان کرد: تشییع و بزرگداشت شهدای خدمت، اوج همدلی و اتحاد مردم بر محور ارزش های انقلاب اسلامی را نشان داد. استقبال با شکوه مردم به جهان نشان داد مسئولینی که خدمتگزار و مردمی هستند در دل مردم جای داشته و قابل احترام هستند. شبهه جدایی مردم و مسئولان شایعه ای بیش نیست.

سرهنگ کوچک خانی در ادامه بیان کرد: دشمن در رسانه های خارجی، جمهوری اسلامی ایران را منزوی می نامد، در حالی که در حادثه اخیر، ۹۰ کشور پیام تسلیت و یا نماینده فرستادند و همه مقامات مهم دنیا ابراز همدردی کردند که نشان از احترام ایران در جهان دارد. مراسم تشییع رئیس جمهور شهید و همراهانش، الگو دهی به مسئولین نظام است.‌ اگر می خواهند در قلوب مردم بوده و احترام داشته باشند باید عملگرا، اهل کار و تلاش جدی و ساده زیست بوده، با رهبر و نظام و نهادهای انقلابی زاویه نداشته و غرب گرا نباشند.

کارشناس مسائل سیاسی سپاه استان به بیان ویژگی های شخصیتی رئیس جمهور شهید پرداخت و گفت: شهید رئیسی عزیز بر مشی ولی فقیه زمان حرکت می کرد و در همه زمینه ها به توصیه های مقام معظم رهبری عمل می کرد، خودشیفته و خود برتربین نبود، با همه احزاب کار می کرد رابطه هم افزا با دیگر قوا داشت، امیدآفرین و وحدت آفرین بود، در برابر مردم تواضع داشت و سبک زندگی ساده زیستانه او بعد از رسیدن به مقام تغییر نکرد. 

وی در ادامه یادآور شد: شهید آیت اله رئیسی مسائل داخلی کشور را معطل سیاست خارجی نمی‌کرد. پرچمدار شعارهای انقلاب بودن، مسئولیت پذیری و سرعت عمل در خدمتگزاری و سازش کار نبودن از دیگر خصوصیات شهید رئیسی بود.  

سرهنگ کوچک خانی به سالروز آزاد سازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: حماسه بلند آزادی و استقلال و اقتدار ملت در سوم خرداد سال ۶۱ توسط رزمندگان مخلصی مثل حاج احمد کاظمی ، صیاد شیرازی و غیره که اسطوره های شجاعت و ایثار هستند رقم خورد، عملیات بیت‌المقدس یکی از بزرگترین و تأثیرگذارترین عملیات های دفاع مقدس است. این عملیات در سه محور و در چهار مرحله با شجاعت رزمندگان و فرماندهان و پای کار آمدن همه قوا به پیروزی رسید.

سرهنگ کوچک خانی ادامه داد: تاثیر این عملیات که نماد مقاومت است،،‌ ایجاد روحیه در رزمندگان، تغییر محاسبات جهانیان، زمین گیر شدن دشمن بعثی، باور به قدرت ملی، تجلی قدرت ایمان و معنویت ، تعیین سرنوشت جنگ، شکستن توطئه بزرگ تجزیه کشور و طراحی عملیات های بعدی بوده است.

کارشناس مسائل سیاسی سپاه استان در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب فرموده اند؛ خرمشهرها در پیش است، امروز مسائل اقتصادی، معیشت و رفاه مردم، ارزش های معنوی و امنیت پایدار خانواده و جامعه که همان حجاب است، خرمشهر های امروز جامعه ماست. با کار جهادی، تقویت تولید و رفع ضعف های بنیادی اقتصاد، با هوشیاری و اتحاد، ابزار فشار از دست دشمن گرفته می شود. 

وی در پایان به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: اگر کارگزاران و مسئولین لایق در رأس امور قرار بگیرند به فرموده رهبری همه مشکلات رفع شدنی است و بن بستی وجود ندارد. ملت با بصیرت و هوشیاری گول شعارهای تبلیغاتی کاندیداها را نخورند تا با انتخاب شخص اصلح، کار بلد و مردمی دولت قوی و خدمتگزار تشکیل شود و بتوانند ادامه دهنده راه شهید جمهور باشند.

 

انتهای پیام/۱۰۰۳

نظر شما