شناسهٔ خبر: 66967432 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

برگزاری اردوی جهادی تخصصی آموزشی درمانی دندانپزشکی توسط جهادگران بسیج دانشجویی

جهادگران قرارگاه جهادی صراط الحمید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با همکاری ستاد اردوهای جهادی، اردوی جهادی تخصصی دندانپزشکی در تاریخ ۱۰ و ۱۱ خرداد ماه در محله بلوار توس حاشیه شهر مشهد برگزار کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا مشهد، با تلاش جهادگران قرارگاه جهادی صراط الحمید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با همکاری ستاد اردوهای جهادی، اردوی جهادی تخصصی دندانپزشکی در تاریخ ۱۰ و ۱۱ خرداد ماه در محله بلوار توس حاشیه شهر مشهد برگزار شد. در این اردو ۲ روزه ، ۴۰ جهادگر و ۱۰ عضو هیئت علمی و دانشجویان مقطع تخصص از این فرصت بهره‌برداری کردند.

مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد: قبل از برگزاری این اردو، برای ۳۰۰ دانش‌آموز مدارس منطقه توس در ۷ جلسه جلسات آموزش بهداشت دهان و دندان برگزار شد. همچنین خمیر دندان و مسواک رایگان به آنها اهدا شد.

کاظمی ادامه داد: در این اردو، خدماتی از قبیل ترمیم، فیشور سیلانت، وارنیش و فلوراید تراپی و همچنین جراحی و درمان پالپ به ۱۰۶ نفر از دانش‌آموزان شناسایی شده ارائه شد.

گفتی است برگزاری اردوهای جهادی بصورت متناوب و هر هفته از اهداف جهادگران بسیج دانشجویی و ستاد اردوهای جهادی دانشگاه علوم پزشکی مشهد می‌باشد.

اردوی جهادی تخصصی آموزشی درمانی دندانپزشکی توسط جهادگران بسیج دانشجویی برگزار شد .

نظر شما