شناسهٔ خبر: 66967400 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دهمرده پس از ثبت نام در انتخابات ریاست‌جمهوری؛

نهاد ریاست‌جمهوری را مرکز تجمع مؤمنان و ایران دوستان خواهم کرد

تهران- ایرنا- داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: نهاد ریاست جمهوری را مرکز تجمع همه مؤمنان و ایران دوستان و سنگر فرماندهی برای ساختن ایرانی مستقل آباد آزاد و امن و آرام خواهم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حبیب الله دهمرده نماینده سابق مجلس پس از ثبت نام در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران ضمن معرفی خود با بیان اینکه از بنده سیستان اساطیری آمده‌ام، گفت: حزب و گروهی ندارم و حزب و گروهم تمام ملت شریف ایران هستند.

وی با بیان اینکه در روستای محروم زاده شده‌ام اما یکی از بهترین دانشگاه‌های دولتی در منطقه خود را تاسیس و ریاست نمودم، افزود: نوزادی شیرخواره بودم که پدر و مادر خود را از دست دادم و خود را فرزند حق شناس مردم ایران دانستم.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در دانشگاه آکسفورد انگلستان ریاضیات کاربردی خواندم و با افتخار به وطن بازگشتم و از آن پس معلمی کردم.

دهمرده افزود: تا استادی دانشگاه و نمایندگی مجلس که در راس همه امور است را در کارنامه خود دارم. در استان های سیستان و بلوچستان، کرمان و لرستان استاندار بودم.

وی با بیان اینکه معتقدم برای مردان بزرگ بن بستی وجود ندارد، زیرا آنها بر این باورند که یا راهی خواهند یافت یا راهی خواهند ساخت، گفت: داشتن نان بدون داشتن امنیت بی معناست؛ فراهم آوردم امنیت بدون مشارکت ملی و محترم شمردن کرامت انسانی همه سلایق ناشدنی است این را یک مرزنشین بیش از هم با گوشت و پوست خود چشیده است

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: هر آنچه از نیازهای خود را که می توانیم با بهترین کیفیت توسط صنعتگران ایرانی بسازیم با دنیا به ویژه همسایگان به زبان استقلال و همکاری متقابل سخن می گوییم.

دهمرده اضافه کرد: روند مهاجرت را معکوس و برای دانشگاه رسانه و اصناف جایگاه محترم‌تر پدید می آوریم

وی افزود: مدعی ام از اعماق زمینی خشک، سرسبزی برای هموطنانم بیرون می کشم و لقب پدر آب ژرف ایران را به خود اختصاص داده ام

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: از دریای عمان به جای جای ایران آب می رسانم نهاد ریاست جمهوری را مرکز تجمع همه مؤمنان و ایران دوستان و سنگر فرماندهی برای ساختن ایرانی مستقل آباد آزاد و امن و آرام خواهم کرد.

نظر شما