شناسهٔ خبر: 66965878 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وقوع ۱۸ حادثه امدادگران هلال احمر سمنان را به صحنه کشاند

سمنان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سمنان گفت: امدادگران این استان در ۱۸ حادثه در زمینه‌های مختلف از جمله کوهستان، حوادث شهری و ترافیکی طی هفته گذشته نقش‌آفرینی کردند.

صاحب‌خبر -

حسین درخشان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امدادگران جمعیت هلال احمر استان سمنان در هشت مورد حادثه ترافیکی، ۲ مورد حادثه کوهستان، پنج مورد حادثه شهری، ۲ مورد خدمات حضوری و یک مورد حادثه صنعتی و کارگاهی در هفته گذشته امدادرسانی کردند.

وی اضافه کرد: ۱۸ تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر استان سمنان با ۱۶ خودروی امداد و نجات به منظور امدادرسانی و رهاسازی مصدومان در هفته گذشته خدمت‌رسانی کرد.

وی ادامه داد: ۵۴ نیروی عملیاتی در ۲۶ پایگاه ثابت و موقت هلال احمر سمنان در هفته گذشته از پنجم تا یازدهم خرداد ۱۴۰۳ به حادثه‌دیده‌گان خدمت‌رسانی و ۱۵ مصدوم را به مرکز درمانی منتقل کردند.

وقوع  ۱۸ حادثه امدادگران هلال احمر سمنان را به صحنه کشاند

تلاش هفت ساعته برای پیدان کردن سه مفقودی در گرمسار

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سمنان، نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر این استان در یکی از عملیات‌ها پس از ساعت‌ها جست و جو، افراد گمشده در منطقه بنه‌کوه گرمسار را پیدا کردند.

وی بیان کرد: حوالی بعدازظهر دیروز جمعه یازدهم خرداد ۱۴۰۳ مفقودشدن سه نفر در کوه حوالی منطقه بنه کوه شهرستان گرمسار در غرب استان سمنان به «ندای امداد» گزارش شد که بلافاصله تیم عملیاتی ایوانکی برای جست‌وجو و نجات اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سمنان اظهار کرد: امدادگران پس از هفت ساعت جست‌وجو این سه نفر را پیدا و به منطقه امن منتقل کردند. یک نفر از مفقودان مصدوم بود که به صورت سرپایی درمان شد و بقیه حادثه‌دیدگان با ارایه رضایت شخصی به عوامل هلال احمر به مرکز درمانی منتقل نشدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهروندان در صورت قرارگرفتن در وضعیت های اضطراری و پیچیده انواع حوادث و سوانح جاده ای و کوهستانی، می توانند با شماره ۱۱۲ مرکز پاسخگویی به انواع حوادث سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در سراسر کشور تماس بگیرند.

نظر شما