شناسهٔ خبر: 66964717 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

آدم ربایی مسلحانه توسط خواستگار عاشق

پسر عاشق وقتی از خانواده دختر مورد علاقه‌اش جواب رد شنید با تهدید اسلحه او را ربود.

صاحب‌خبر -

به گزارش سلام نو به نقل از روزنامه ایران،  پسر شرور وقتی از خانواده دختر مورد علاقه‌اش جواب رد شنید با تهدید اسلحه او را ربود.

بیست و چهارم اردیبهشت امسال خانواده‌ای با مراجعه به پلیس شیراز از ربوده شدن دختر ۲۰ ساله‌شان خبر دادند.

با شروع تحقیقات مشخص شد عامل این آدم‌ربایی مسلحانه خواستگار 30 ساله این دختر بوده که وقتی با جواب منفی روبه‌رو شده است در اقدامی کینه‌جویانه دختر جوان را در یکی از محله‌های شیراز با تهدید سلاح سوار خودرو کرده و ربوده است.

سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس در تشریح ماجرا گفت: با استعلام شماره خودرو مشخص شد این خودرو مسروقه بوده و روز هفتم فروردین فردی با تهدید اسلحه وینچستر در یکی از خیابان‌های شهر شیراز یک سواری پراید متعلق به مردی جوان را سرقت کرده و متواری شده است.

 وی افزود: کارآگاهان پلیس بررسی موضوع را در دستور کار قرار داده و تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند. سارق متواری هیچ سرنخی از خود به جا نگذاشته بود تا اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی استان در ادامه پیگیری پرونده، روز پنجشنبه با اقدامات فنی از محل اختفای متهم مطلع شدند.

 این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس با هماهنگی مرجع قضایی، به محل اختفای متهم که در یکی از شهرستان‌های اطراف شیراز بود مراجعه کرده و متهم را دستگیر کردند. در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد متهم از اراذل و اوباش سطح یک بوده که دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت مسلحانه، خرید و فروش مواد مخدر، نزاع دسته‌جمعی، قدرت‌نمایی با سلاح سرد، ایراد ضرب و جرح عمدی و تهدید و تمرد نسبت به مأمورین است. در پیگیری بعدی دختر ربوده شده در یکی از بخش‌های اطراف شیراز به صورت صحیح و سالم آزاد و تحویل خانواده‌اش شد و در بازرسی از منزل متهم، یک قبضه اسلحه وینچستر و سواری پراید مسروقه کشف شد.

 وی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: شهروندان بدانند که اینگونه اقدامات با واکنش قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهد شد و مدافعان امنیت اجازه نخواهند داد به امنیت روانی مردم خدشه‌ای وارد شود.

نظر شما