شناسهٔ خبر: 66964035 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

حقیانیان: با تصمیم شخصی داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری شده‌ام

وحید حقانیان گفت: امروز بنا دارم در معرض و منظر شما ملت فهمیم و صبور قرار گیرم و از بطن هفتم و آخرین لایه مغز نظام به پوسته مهم اول و ظاهری گذر کنم. شرایط ایران و جهان را در این مقطع خاص تاریخی مهم می‌دانم و به همین دلیل با تصمیم شخصی، خود را برای نامزدی چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری اسلامی ایران معرفی می‌کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ وحید حقانیان پس از ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: با تصمیم شخصی داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری شده‌ام.

وی افزود: امروز بنا دارم در معرض و منظر شما ملت فهمیم و صبور قرار گیرم و از بطن هفتم و آخرین لایه مغز نظام به پوسته مهم اول و ظاهری گذر کنم. شرایط ایران و جهان را در این مقطع خاص تاریخی مهم می‌دانم و به همین دلیل با تصمیم شخصی، خود را برای نامزدی چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری اسلامی ایران معرفی می‌کنم.

حقانیان تاکید کرد: گذر از این مرحله تاریخی و بحران‌های ناشی از نظم نوین جهانی، با تعاریف گوناگون و با توجه به منافع ملی کشورها، نیازمند بهره‌گیری از خرد جمعی، حضور گسترده مردم و استفاده از تمام توانایی‌های مادی و معنوی کشور است که در این میان جایگاه مردم و خردمندان را برجسته و لازم می‌نمایاند، زیرا عصر، عصر دانایی است.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: راهبری کشور بزرگ و متمدن ایران در طول تاریخ این سرزمین کهن با فراز و فرودهایی همراه بود که در زمان‌های اوج، شکوه و عظمت ایران و ایرانی را به رخ جهانیان کشانده و آنان را شگفت‌زده کرده است.

منبع: ایسنا

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما