شناسهٔ خبر: 66963772 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تمهیدات حمل و نقلی شهرداری تهران در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام ارتحال رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و همچنین پاسداشت یاد شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد، از خدمات‌رسانی ویژه این ایام خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، محسن هرمزی در تشریح جزئیات این خدمات گفت: شرکت بهره برداری مترو تهران در شامگاه روز یکشنبه ۱۳ خرداد به‌منظور تسهیل در جابه‌جایی زائران و مسافران مترو، سرویس‌دهی شبانه "حرم تا حرم" از ایستگاه شهرری تا ایستگاه حرم مطهر امام خمینی (ره) از ساعت ۲۲ تا ۵ صبح روز ۱۴ خرداد را اجرا می‌کند.

وی افزود: سرویس‌دهی در روز ۱۴ خرداد از ساعت ۵ صبح تا پایان مراسم در تمامی خطوط و بعد از آن تا پایان بهره‌برداری در ایستگاه حرم مطهر امام خمینی (ره)، رایگان است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران همچنین در خصوص خدمات رسانی ویژه در بخش اتوبوسرانی گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای آرامش خاطر و رفاه حال شرکت‌کنندگان در مراسم که روز دوشنبه  ۱۴ خرداد در محل حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، ضمن تقویت خطوط عبوری و منتهی به ایستگاه های مترو، از ساعت ۶ صبح از مبادی که در ادامه اشاره می شود ، نسبت به جابه‌جایی شهروندان گرامی اقدام می‌نماید.

به گفته وی این مبادی عبارت است از شهرک ولیعصر(عج)- یافت آباد- شاد آباد- میدان خراسان- پایانه خاوران-شهرک شهید محلاتی- شهرک شهیدبروجردی- جماران- میدان رسالت- میدان راه آهن- بازار دوم نازی آباد- ابوذر- میدان آزادی- شهرک شهید باقری-تهرانسر- میدان شهرری- فلکه سوم دولت آباد.

هرمزی با اشاره به خدمات رسانی ۲۱۵ دستگاه تاکسی ون در روز مراسم ارتحال حضرت امام(ره) گفت: سازمان تاکسیرانی شهر تهران در دو مسیر به مردم خدمات رسانی می کند که مسیر شماره یک در قطعات جدید بهشت زهرا (س) از میدان بصیرت و میدان افراسیابی -بلوار خلدبرین-زیرگذر-بلوارحضرت زهرا(س)-میدان شهداءگمنام - بلوار شهداء-باب الشهداء به صورت رفت و برگشت و مسیر شماره دو باب المغفره بلوار علامه عسگری که از ابتدای بلوار عسگری شرق به غرب  -رویی پل ساعت-دوربرگردان شرق مقابل پارکینگ شماره ۱۰ -علامه عسگری به شرق -روی پل ساعت-از دوربرگردان غرب به صورت خلاف جهت تا محل استقرار به صورت رفت و برگشت انجام می شود.

انتهای پیام/

نظر شما