شناسهٔ خبر: 66963497 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

/اجلاس بین‌المللی «غزه مظلوم مقاوم»/

رئیس دفتر گروه‌های مقاومت: آمریکا به نوک پیکان حمله علیه مردم فلسطین تبدیل شده است

اکرم احقاقی

رئیس دفتر گروه‌های مقاومت در اجلاس بین‌المللی «غزه مظلوم مقاوم » اظهار کرد: طرح اصلی آمریکا در منطقه حضور رژیم صهیونیستی در غرب آسیا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا ، مصطفی ابوعماد، رییس دفتر گروه‌های مقاومت در ابتدای سخنان خود در این اجلاس  ضمن ادای احترام به مقام امام خمینی(ره) گفت: امام خمینی آینده را از دیرباز به طور کامل ارزیابی کرد. وقتی که سفارت صهیونیستی را در تهران بست و روز جهانی قدس را اعلام کرد، در واقع آینده را از آن زمان ارزیابی کرد و اعلام کرد که رژیم صهیونسیتی این غده سرطانی باید از بین برود.

وی افزود: غزه مظلوم است. همانطوری که حضرت یوسف توسط برادرانش مظلوم واقع شد.  سران برخی از کشورهای اسلامی نیز غزه را تنها گذاشته‌اند تا نابود شود.

ابوعماد تصریح کرد: آمریکا فقط پشت سر رژیم صهیونسیتی قرار نگرفته، بلکه به نوک پیکان حمله علیه مردم فلسطین تبدیل شده است و با ناوگان خود در منطقه حضور پیدا کردند و حمایت های تسلیحاتی کردند.

وی با بیان این که  طرح اصلی آمریکا در منطقه حضور رژیم صهیونیستی در غرب آسیا است، تصریح کرد: این اجلاس باید یک کمیته پیگیری داشته باشد تا همه موضوعات نشست را پیگیری کند. ما در این اجلاس باید کمیته کاری تشکیل دهیم تا همه دست به دست هم بتوانیم مصوبات را جامه عمل بپوشانیم.

رئیس دفتر گروه‌های مقاومت در خصوص شرایط جامعه بین‌الملل گفت: جامعه بین‌الملل یک جامعه ضعیف است و آمریکا این جامعه را در حاشیه قرار داد. به هیچ وجه توان یاری رساندن به ضعفا را ندارد. دولتمردان آمریکا گفتند کسانی که احکام دستگیری مقامات صهیونیست را صادر کردند باید مجازات شوند.

ابوعماد در خصوص مواضع آمریکا  و بیانیه اخیر بایدن در مورد  جنگ غزه اظهار کرد : چرا آمریکا و بایدن امروز عقب نشینی کردند؟ شورای امنیت در آینده نزدیک نظر خودش را در خصوص دادگاه لاهه اعلام خواهد کرد. این نظر قابل از بین بردن نیست. اگر آمریکا بخواهد این حکم را ساقط کند، نقاب از چهره‌اش در برابر مردم جهان کنار خواهد رفت و اگر موافقت کند ضربه به اسرائیل خواهد زد. آمریکا اعلام کرد که تقاضای آتش‌بس دارد تا اسرائیل را از تنگا خارج کند. آمریکا در حال شمردن زیان‌های خودش است. تظاهرات در دانشگاه های آمریکا گواه سخنان من است.

وی خاطرنشان کرد: متوقف کردن جنگ از سوی آمریکا به معنای حیات نتانیاهو است. آمریکا می‌خواهد جنگ را متوقف کند تا رژیم صهیونسیتی شکست خورده نشان داده نشود و می‌خواهد به این رژیم رشوه دهد که اگر آتش‌بس برقرار شود عادی‌سازی با عربستان صورت خواهد گرفت. آنان می‌خواهند به خاطر اهداف خودشان این کار را انجام دهند. آن‌ها شریک این جنایت‌ها هستند.

رئیس دفتر گروه‌های مقاومت در پایان سخنان خود در این اجلاس گفت: این مقاومت است که می‌تواند آمریکا را وادار کند تا از این بلندپروازی عدول کند. آمریکایی‌ها احساس می‌کنند که در حال شکست خوردن هستند. جبهه مقاومت هم استحکام بیشتری گرفته است. ایران هم یک موضع استراتژیک در پاسخ به حمله ناجوانمردانه علیه کنسولگری خود گرفت. این نشان داد که اگر به ایران تجاوز شود، این کشور دست بسته نخواهد بود.

انتهای پیام

نظر شما