شناسهٔ خبر: 66963374 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ایجاد اشتغال با مشارکت مردم برای ۴ هزار نفر در سیستان‌وبلوچستان

معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی سازمان جهادكشاورزي سيستان وبلوچستان کل تعهد اشتغال زیر بخش های صنایع، باغبانی، گیاهان دارویی و مکانیزاسیون سازمان جهادکشاورزی استان امسال را ۴ هزارنفر اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

محمد حسن یادگارزایی معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی سازمان جهادكشاورزي استان سيستان وبلوچستان گفت:مشاغل خانگی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین روش مشارکت اجتماعی و مردمی در اقتصاد و تولید محسوب می شود و حمایت از این بخش در واقع فرصتی طلایی برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم است.

وی تصریح کرد با حمایت از این بخش می توان مردم را در تولید مشارکت داد و گام های موثری در ایجاد اشتغال پایدار برداشت.

محمد حسن یادگارزایی اظهار داشت در راستای توسعه مشاغل خانگی و حمایت از تولید و ایجاد اشتغال پایدار طی سال گذشته، برای تعداد ۶۰ طرح  مبلغ حدود صد هزار میلیون ریال تسهیلات جذب و زمینه ایجاد اشتغال  پایدار ،۱۰۰ نفر فراهم گردید.

معاون سازمان جهادکشاورزی استان افزودعملکرد جذب تسهیلات سال ۱۴۰۲ در مقایسه با سال ماقبل،  با رشد ۲۳ درصدی همراه بوده ،که یک گام بزرگ در زمینه اشتغالزایی در این استان به شمار می رود.

وی اذعان داشت استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های مردم، سرمایه‌های خرد و حمایت‌های دولتی بدون شک در جهش تولید بسیار مؤثر خواهد بود.

 یادگارزایی کل تعهد اشتغال  زیر بخش های  صنایع، باغبانی، گیاهان دارویی و مکانیزاسیون سازمان جهادکشاورزی استان سیستان وبلوچستان  امسال را ۴ هزارنفر اعلام کرد و اظهارداشت: در سال ۱۴۰۲ ، ۳۲۶۳ نفرشغل در این زیر بخش ها محقق گردید که نسبت به تعهد اشتغال  ۱۱۵ درصد رشد داشته است .

نظر شما