شناسهٔ خبر: 66963325 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

واحدهای تجاری «بی‌بی» میدان هفت تیر تهران در مزایده اموال تملیکی به حراج رفت

تهران- ایرنا- معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از مزایده تعدای از واحدهای تجاری بی بی در میدان هفت تیر تهران و آپارتمان‌های میرداماد در مزایده ۱۱۵۱ این سازمان خبر داد.

صاحب‌خبر -

«علیرضا نورنژاد» امروز (شنبه) در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادی ایرنا با اشاره به اینکه این مزایده تا ۱۹ خردادماه ادامه خواهد داشت، افزود: املاک عرضه شده در این مزایده واحدهای مجتمع تجاری بی بی در میدان هفت تیر تهران، آپارتمان در میرداماد و باغ و زمین در دماوند است.

وی گفت: در این دوره از مزایده ۳۱۳ ردیف انواع ملک، باغ و اراضی، زمین، آپارتمان، واحدهای تجاری و صنعتی به حراج گذاشته شده است.

معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ادامه‌داد: این مزایده در ۲۵ استان برگزار می شود که ارزش پایه املاک کارشناسی شده بیش از سه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه زمان رمزگشایی این مزایده ۲۰ خردادماه ۱۴۰۳ است، گفت: متقاضیان برای شرکت در این مزایده می توانند از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت اقدام کنند.

نورنژاد خاطرنشان‌کرد: در دولت سیزدهم اقدامات جدیدی در حوزه فروش اموال غیرمنقول انجام شد، به گونه ای که ماهانه یک مزایده الکترونیکی در فضایی شفاف و از طریق ستاد الکترونیک دولت برگزار شد.

نظر شما