شناسهٔ خبر: 66963052 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

/اجلاس بین‌المللی «غزه مظلوم مقاوم»/

فعال حقوقی الجزایر: مساله فلسطین، مادر همه مسائل جهان اسلام است

فاطمه خوش نیت

فعال حقوقی الجزایر و رئیس ابتکار الجزایری حمایت از غزه و فلسطین بر حمایت از فلسطین و اعمال مجازات رهبران رژیم صهیونیستی با توجه به جنایت‌هایی که مرتکب شدند، تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، جمیله شطیطح طی سخنانی در اجلاس بین المللی «غزه مظلوم مقاوم» ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و همراهان وی اظهار داشت: در مساله فلسطین باید علمای امت اسلامی وارد این جنگ شرافتمندانه علیه رژیم صهیونیستی شوند.

وی با تاکید بر این که مساله فلسطین، مادر همه مسائل جهان اسلام و جهان است، گفت: رژیم صهیونیستی تمام قوانین، مقررات و پیمان‌ها را زیر پا گذاشته و در این شرایط باید به حمایت از ملت فلسطین ادامه دهیم و این جنایت ها را محکوم کنیم.

رئیس ابتکار الجزایری حمایت از غزه و فلسطین همچنین بیان کرد:  ما موضع خودمان را اعلام کردیم، حامی ملت فلسطین هستیم، تاریخ نام ما را در لیست سیاه قرار ندهد و شهادت دهد که از مساله فلسطین و جهان اسلام حمایت کردیم.

این فعال حقوقی الجزایری ادامه داد: در حال تشکیل مجمع سازمان‌های مدنی واحد جهت حمایت از ملت فلسطین هستیم، دیدیم که با شکایت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در دادگاه لاهه، این رژیم و رهبران جنایتکار آن مجرم شناخته شده و دستور بازداشت آنان صادر شد.

وی در پایان تاکید کرد: ما فلسطینی‌ها خواستار مجازات بین‌المللی این رژیم هستیم که قوانین بشردوستانه را نادیده می‌گیرد و باید مجازات ها اعمال شود.

انتهای پیام

نظر شما