شناسهٔ خبر: 66962653 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به دانشجویان آمریکا، حمایت از جبهه مقاومت است

حجت‌الاسلام «جعفرزاده»گفت: پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به دانشجویان آمریکا، حمایت و پشتیبانی از جبهه مقاومت و زنان و کودکان بی‌دفاع غزه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، حجت الاسلام «قاسم جعفرزاده» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به انعکاس گسترده پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به دانشجویان آمریکا، اظهار داشت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در نامه‌ای خطاب به دانشجویان باوجدان حامی مردم فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا، ضمن ابراز همدلی و همبستگی با اعتراضات ضدصهیونیستی این دانشجویان، آنان را بخشی از جبهه مقاومت دانست و بر تغییر وضعیت و سرنوشت منطقه حساس غرب آسیا تأکید کردند.
 
وی با بیان اینکه حرکت اعتراضی دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا و کشور‌های اروپایی دولت آمریکا را ملزم به اصلاح مواضع خود می‌سازد، افزود: اکنون صدای مظلومیت مردم فلسطین و زنان و کودکان بی دفاع غزه در تمام دنیا بلند شده و در کشور‌های مختلف اقشار مردمی متوجه جنایت‌ها و ماهیت ظلم ستیز رژیم اشغالگر قدس شده‌اند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: یقیناً صدای مردم مظلوم فلسطین با حمایت‌هایی که توسط دانشجویان در مراکز علمی دانشگاه‌ها در سراسر دنیا برخواسته، به گوش جهانیان رسیده و مظلومیت زنان و کودکان بی دفاع غزه در سطح گسترده جهانی به اثبات رسیده است.
 
حجت الاسلام جعفرزاده به مفهوم بیانات مقام معظم رهبری در نامه به دانشجویان آمریکایی اشاره کرد و گفت: «طرف درست تاریخ، زمانی که تاریخ در حال ورق خوردن است» یعنی دفاع از مردم مظلوم غزه و مبارزه شرافتمندانه برای توقف ظلم آشکار و نشان از توجه جدی رهبر معظم انقلاب به مسئله فلسطین است.
 
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم روند مقاومت مردم غزه و محور مقاومت ادامه یابد و شاهد پیروزی مردم فلسطین بر رژیم غاصب صهیونیستی و فروپاشی این رژیم جعلی باشیم و علاوه بر آن مبارزات عدالت‌خواهان دانشجویان آمریکایی در حمایت از مظلومان جهان به سایر دانشگاه‌ها خواهد رسید.
 
انتهای پیام/

نظر شما