شناسهٔ خبر: 66962275 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

خرید از سایت علی بابا و تحویل بار در ایران با وانیکس

خرید از سایت علی بابا یکی از جذاب‌ترین راهکارهای خرید عمده از کشور چین، با تنوع محصول بالا و قیمت مناسب است که متاسفانه برای مردم و بازرگانان داخل ایران به‌صورت مستقیم امکان‌پذیر نیست. خرید از سایت علی بابا یکی از جذاب‌ترین راهکارهای خرید عمده از کشور چین، با تنوع محصول بالا و قیمت مناسب است که متاسفانه برای مردم و بازرگانان داخل ایران به‌صورت مستقیم امکان‌پذیر نیست.

صاحب‌خبر -

 اما خبر خوب اینکه شما می‌توانید فرایند خرید از سایت علی بابا و تحویل بار در ایران را از طریق شرکت بازرگانی وانیکس انجام دهید. در ادامه با ما همراه شوید تا ببینیم خرید از علی بابا چین، چطور از طریق وانیکس امکان‌پذیر است و تا چه حد می‌توان از این فرایند اطمینان خاطر داشت.

خرید از سایت علی بابا

همان‌طور که اشاره کردیم، خرید از علی بابا و تحویل در ایران امکان فوق‌العاده‌ای است که بدون دغدغه خاطر نسبت به واریز وجه و تحویل بار، از طریق وانیکس برای ایرانیان میسر شده است. خرید از سایت علی بابا قطعا مزایای زیادی دارد و زمانی که شما بتوانید خرید خود را از طریق یک شرکت بازرگانی مطمئن واسط انجام دهید، به مراتب جذاب‌تر نیز خواهد بود. به این ترتیب می‌توانید محصولات مورد نظر خود از سایت علی بابا را در کمترین زمان ممکن و قیمت تمام‌شده حمل و نقل و گمرکی پایین خریداری کنید و با اطمینان خاطر 100درصدی، آن‌ها را در ایران از وانیکس تحویل بگیرید.

چرا بازرگانان ایرانی مایل به خرید از سایت علی بابا هستند؟

حال باید ببینیم چرا بیشتر بازرگانان ایرانی مایل هستند که برای واردات محصولات مختلف، خرید عمده خود را از طریق سایت علی بابا انجام دهند:

قیمت مناسب محصولات ارائه شده در علی بابا

نخستین چیزی که توجه هر بازرگانی را به خود جلب می‌کند، قیمت مناسب است. هدف از ذات عمل تجارت، رسیدن به سودآوری بیشتر است و زمانی‌که تاجر و بازرگانی بتواند محصول مورد نظر خود را با قیمتی پایین‌تر خریداری کند، قطعا آن را ترجیح می‌دهد تا حاشیه سودش افزایش یابد.

تنوع محصولات

در سایت علی بابا با تنوع بالایی در گروه‌های کالایی مختلف روبه‌رو هستیم. این طیف گسترده محصولات از دسته‌بندی‌های گوناگون، علی بابا چین را به وب‌سایت و منبعی ایده‌آل برای پیدا کردن هر نوع محصول و کالایی تبدیل کرده است. به این ترتیب می‌توان محموله‌ای بزرگ از علی بابا سفارش داد و در هر مرتبه خرید، تامین کالای مطلوبی را تجربه کرد.

کیفیت مناسب محصولات و کالاها

با وجود تنوع زیاد فروشندگان در علی بابا و همین‌طور وجود سیستم‌های نظارتی دقیق، کیفیت محصولات ارائه‌شده در این پلتفرم فروشگاهی اینترنتی تا حد قابل توجهی تضمین شده است. البته با این همه همیشه توصیه می‌شود که نسبت به محصولات و عملکرد آن‌ها، تحقیق کافی داشته باشید؛ به‌ویژه اینکه وانیکس شرایطی فراهم آورده است که شما بتوانید پیش از خرید عمده، سمپل و نمونه کالا دریافت کنید.

آسانی انجام معاملات در سایت علی بابا

به‌طور کلی علی بابا انجام معاملات را برای مشتریان خود آسان کرده است. البته برای خریداران از ایران چنین امکانی وجود ندارد؛ اما وانیکس توانسته است با خدمات خود در زمینه خرید از علی بابا چین، همان آسانی خرید را چه بسا به مراتب بیشتر، برای ایرانیان فراهم کند. به این ترتیب تنها کافی است که شما محصولات مورد نظر خود از علی بابا چین را انتخاب کنید و خرید و تحویل بار در ایران را به شرکت بازرگانی وانیکس بسپارید.

دسترسی به بازار چین

علی بابا، به‌عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم تجارت الکترونیک در چین، به بازرگانان ایرانی این امکان را می‌دهد که به‌طور مستقیم با تامین‌کننده چینی ارتباط برقرار کنند و از مزایای تجارت با این کشور پرجمعیت بهره‌مند شوند. به این ترتیب دیگر هیچ محدودیتی بابت دسترسی به محصولات عرضه‌شده در کشور چین نخواهید داشت و شبیه به آن است که در بازارهای مختلف چین قدم می‌زنید و هر آنچه را که مایل هستید، برای خرید انتخاب می‌کنید.

حذف هزینه گمرکی با خرید از وانیکس از علی بابا چین

شرکت بازرگانی وانیکس شرایطی را فراهم آورده است تا برای خرید از علی بابا از هزینه گمرکی خلاص شوید و از این مسیر نیز بتوانید هزینه‌های واردات خود را به محدوده به مراتب کمتری برسانید. بدیهی است که هرقدر هزینه‌های واردات، به‌ویژه هزینه‌های جانبی، کاهش پیدا کنند، بازرگان می‌توانند قیمت تمام‌شده محصولات خود را پایین‌تر بیاورند تا به این شکل بازار جذاب‌تری برای مشتری نهایی به وجود آید. این بخشی از فرایندی است که فروش را افزایش می‌دهد و درنهایت سودآوری بیشتری برای بازرگان به همراه خواهد داشت.

کلام آخر

در این مطلب دیدیم که خرید از سایت علی بابا و تحویل در ایران با وانیکس چطور انجام می‌شود و با چه مزایایی همراه است. به این ترتیب برای واردات محصولات مختلف مورد نظر خود از چین، دیگر نیازی نیست که حتی از پشت میز کار خود بلند شوید و جایی بروید؛ وانیکس همه مراحل را برای شما انجام می‌دهد و درنهایت می‌توانید محموله سفارش خود را در ایران و در آدرس مورد نظرتان تحویل بگیرید. این جذاب‌ترین و راحت‌ترین شکل واردات است و به این ترتیب از مزایای زیادی به نفع خود و مشتریان نهایی بهره‌مند خواهید شد. پیشنهاد می‌کنیم که این مطلب را برای دوستان و آشنایان خود نیز که ممکن است مایل به واردات یا خرید کالا از چین باشند، ارسال کنید.

نظر شما