شناسهٔ خبر: 66962261 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مرکز جامع رادیوتراپی شیمی‌درمانی و پزشکی‌هسته‌ای شهر ایلام کلنگ‌زنی شد

مرکز جامع رادیوتراپی و شیمی‌درمانی شهر ایلام با حضور استاندار ایلام و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی امروز کلنگ‌زنی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز _شنبه دوازدهم خرداد_ در آئین کلنگ‌زنی مرکز جامع رادیوتراپی و شیمی‌درمانی شهر ایلام، با تسلیت شهادت شهید جمهور و همراهان ایشان اظهار کرد: کلنگ‌زنی این مرکز جزو مصوبات سفر رئیس‌جمهور شهید بود که روح این شهید بزرگوار ناظر بر کلنگ‌زنی این مرکز در راستای تأمین نیازمندی‌های مردم استان است.

وی افزود: وجود این مرکز از نیازمندی‌های اصلی استان و مطالبه مهم مردم بود که امیدواریم با همدلی و هم‌افزایی همه مسئولان، هرچه زودتر اعتبار این پروژه تأمین و در زمان‌بندی تعیین شده، تکمیل شود.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این مرکز از هزینه رفت و آمد و دیگر هزینه‌های جانبی اسکان بیماران کاسته می‌شود.

بهرام‌نیا اضافه کرد: مصوبات دور دوم سفر رئیس‌جمهور از نظر ریالی، ۱۰ برابر مصوبات دور اول است که قطع به یقین هر شخصی رخت خدمت به عنوان رئیس‌جمهور را بر تن کند، این مصوبات اجرایی خواهد شد.

وی گفت: مصوبات دور دوم سفر در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی و توسعه کشاورزی با رعایت عدالت و عدالت‌محوری برای تمام شهرستان‌های استان تدوین شده و به امضا رسیده است.

مرکز جامع رادیوتراپی و شیمی‌درمانی و پزشکی‌هسته‌ای شهر ایلام با زیربنای ۶۷۰۰ متر مربع در سه‌طبقه بر اساس تفاهم‌نامه با وزارت نفت با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان بنا خواهد شد و وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی نیز ۱۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز این مرکز هزینه خواهد کرد و مبلغ قرارداد فاز نخست این مرکز ۵۶۰ میلیارد ریال است.

نظر شما