شناسهٔ خبر: 66961732 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی:

همه آحاد و اقشار باید در جهت تقویت و توسعه دولت اسلامی گام بردارند

حجت الاسلام کشوری گفت: همه آحاد و اقشار به ویژه نوجوانان و جوانان در این شرایط باید مراقب باشند تا فریب دشمنان را نخورند و باید در جهت تقویت و توسعه دولت اسلامی گام بردارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، امروز (شنبه) حجت الاسلام «علی کشوری» دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی در همایش تبیین نقش بسیج در تحقق دولت اسلامی، اظهار داشت: امروز کشور ما در جنگ رسانه‌ای با دشمنان قرار دارد مهمترین وظیفه‌ی ما بیان و نمایان ساختن دستاورد‌های دولت و نظام اسلامی است. دشمنان با رسانه‌های خود به دنبال سیاه‌نمایی دستاورد‌های به دست آمده در طول سال‌های پس از انقلاب هستند که مردم با شکیبایی و بصیرت و همچنین امید به آینده، معادلات نظام‌های استکباری را خنثی کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال این است تا جوانان کشور را گمراه کند، تصریح کرد: همه آحاد و اقشار به ویژه نوجوانان و جوانان در این شرایط باید مراقب باشند تا فریب دشمنان را نخورند و باید در جهت تقویت و توسعه دولت اسلامی گام بردارند. امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی رو به افول و انحطاط عقاید و سیاست‌هایشان هستند.

حجت الاسلام کشوری افزود: برای تحقق دولت اسلامی باید دشمن را به خوبی بشناسیم و به دیگران بشناسانیم. این کار از طریق جهاد تبیین محقق می‌شود. همچنین دستاورد‌های انقلاب را بشناسیم و آن را تبیین کنیم. این یکی از وظایف مهم جامعه نخبگانی است. در این راه برخی نهاد‌ها و ادارات وظیفه مستقیم و ذاتی دارند و برخی نیز بصورت غیر مستقیم به این جریان متصل هستند؛ لذا با تعامل هر چه بیشتر و بهره‌گیری از ظرفیت موجود باید نقش‌آفرینی کرد. در این زمینه، بسیج ظرفیت و قوه محرکه بسیار خوبی است. بسیج در هر کاری که وارد شده منشأ خبر و برکت بوده و خدمات فراوانی انجام داده است.

انتهای پیام/

نظر شما