شناسهٔ خبر: 66961697 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده سپاه فجر فارس:

ظرفیت مردمی بسیج را برای کمک به مجموعه‌های مختلف به کار می‌گیریم

زهرا عسگری

فرمانده سپاه فجر فارس، یکی از فلسفه‌های بسیج و سپاه را استفاده از ظرفیت مردمی بسیج برای کمک به افراد و مجموعه‌های دانست که بتوانند در کارشان موفق شوند.

صاحب‌خبر -

سردار یدالله بوعلی امروز، ۱۲ خردادماه در اختتامیه دوره توانمندسازی مدیران بسیج مهندسین صنعت و معدن منطقه‌ای به میزبانی شیراز با تسلیت شهدای غزه، شهدای خدمت و گرامیداشت یاد شهدای شاهچراغ(ع) اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی حوادث بسیار سختی را تاکنون به چشم دیده و هربار با پشتوانه مردمی موفق از آن بیرون آمده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت مردم غالب بر همه مشکلات است و با استفاده از توان آنان می‌توان مشکلات را برطرف کرد، افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب گفتند، مردم ما بهتر از مردم زمان پیامبر هستند.

بوعلی با تصریح اینکه ما در فارس به دنبال ایجاد شبکه‌ای هماهنگ و مشخص بودن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها هستیم، بیان کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات ما نداشتن اطلاعات و ارتباط کافی مجموعه‌ها با یکدیگر است که باید این خلا رفع شود.

فرمانده سپاه فجر فارس تأکید کرد: باید ضمن هم‌افزایی، جلوی موازی‌کاری گرفته شده و با همدلی بیشتر، خروجی‌های بهتری خواهیم داشت.

بوعلی با بیان اینکه هرکسی در هر یک از اقشار سپاه فجر فارس باید بداند که او نماینده سپاه فجر است، گغن: فلسفه ما در سپاه و بسیج این است که با توجه به ظرفیت مردمی بسیج، به کمک افراد و مجموعه‌های مختلف بشتابیم تا در کارشان موفق شوند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس درخصوص نقش سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان فارس گفت: بسیح مهندسین صنعت و معدن با توجه به ماهیتی که دارد باید همانند نخ تسبیح عمل کرده و بخش های مختلف صنعت را به یکدیگر نزدیک کرده و ظرفیت ها را هم افزا کند.

انتهای پیام 

نظر شما