شناسهٔ خبر: 66960861 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان: ساعاتی پیش دو نفر غیر ایرانی الله اکبر گویان اقدام به حمله به سمت واحد گشتی یگان امداد در ایرانشهر کرده اند/ هر دو نفر آن‌ها به هلاکت رسیدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی و آتش برتر آنان دو نفر شرور به هلاکت رسیدند و یک قبضه کلت، ۱۶ عدد فشنگ و یک ضامن نارنجک در صحنه کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران؛ باشگاه خبرنگاران نوشت: فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با هوشیاری ماموران انتظامی از هلاکت دو نفر مسلح غیر ایرانی ساعتی قبل در ایرانشهر خبر داد.

 سردار  جلیلیان فرمانده انتظامی استان بیان داشت: ساعتی قبل حین برقراری نظم و امنیت توسط عوامل انتظامی در شهرستان ایرانشهر دو نفر عناصر مسلح با ذکر الله اکبر گویان اقدام به حمله به سمت واحد گشتی یگان امداد کرده اند.

 فرمانده انتظامی استان گفت:  با هوشیاری ماموران انتظامی و آتش برتر آنان دو نفر شرور به هلاکت رسیدند و یک قبضه کلت، ۱۶ عدد فشنگ و یک ضامن نارنجک در صحنه کشف شد.

  وی در پایان افزود.پلیس در برقراری امنیت مردم با ایثارگری و فداکاری هیچگونه ناامنی را برنمی تابد و با مخلان نظم و امنیت با اقتدار برخورد می‌کند.

اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما