شناسهٔ خبر: 66960673 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

تمهیدات ترافیکی برای مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی در تهران

تردد تمامی وسایل باربری سنگین و موترسیکلت ها از ساعت ۲۲  یکشنبه ۱۳ تا پایان مراسم ممنوع است  و تردد خودروهای شخصی  صرفاً از مسیر جاده قدیم یا(شهید رجایی) به سمت پارکینگ شماره ۴ مکان‌پذیر خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، رییس پلیس راهور تهران بزرگ درباره تمهیدات ترافیکی سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) گفت : پلیس راهور تهران بزرگ بمناسبت ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) تمهیدات ترافیکی خاصی را بمنظور تسهیل عبور و ایمنی ترافیکی زائرین گرامی به مرحله اجرا می گذارد.

بیشتر بخوانید:

۱۴ و ۱۵ خرداد سینماهای کشور تعطیل است

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور به محدودیت های تردد خودروهای سنگین اشاره کرد و گفت : ممنوعیت تردد خودرو های سنگین از ساعت ۲۲ روز یکشنبه ۱۳ خرداد تا خاتمه مراسم تردد کلیه وسایل باربری سنگین در برخی معابر ممنوع است.

به گفته وی تردد در جنوب به شمال جاده قدیم قم از پلیس راه حسن آباد به سمت شمال ممنوع و خوردوها جهت ورود به تهران به سمت جاده چرمشهر هدایت خواهند شد. همچنین تردد در مسیر شمال به جنوب شهید رجایی از پل آزادگان به سمت جنوب ممنوع و خودروها به سمت غرب و شرق آزادگان هدایت و از طریق جاده ساوه ادامه مسیر خواهند داد. تردد در مسیر میدان نماز اسلامشهر به سمت شرق (کمربندی دوم) هم ممنوع است. (تردد کلیه اتوبوس های کاروان ها نیز از این مسیر ممنوع و از طریق جاده وهن آباد به سمت فرودگاه امام خمینی (ره) هدایت می شوند.) تردد در محدوده پل فیروز آباد به سمت غرب هم ممنوع است.

سرهنگ موسوی پور به سایر محدودیت های تردد نیز اشاره کرد و گفت :از ساعت ۶ روز دوشنبه ۱۳ تا خاتمه مراسم تردد کلیه وسیله نقلیه از شمال به جنوب شهید هاشمی از پل آزادگان به سمت جنوب و مسیر غرب به جنوب و شرق به جنوب آزادگان به بزرگراه شهید هاشمی (صالح آباد) جنوب ممنوع و خوردروها به سمت آزادگان غرب و شرق و جاده قدیم قم هدایت خواهند شد. از ساعت ۲۲ روز یکشنبه ۱۲ تا خاتمه مراسم تردد کلیه وسیله نقلیه در محور های زیر ممنوع است.

تقاطع سه راه باقر شهر به سمت علامه عسگری غرب تا پل حرم،

مسیر شمال به شرق و جنوب به شرق آزادراه خلیج فارس به سمت علامه عسگری شرق تا تقاطع سه راه باقر شهر،

مسیر جنوب به شمال آزادراه قم –تهران از پل حسن آباد

جاده قدیم قم در مسیر جنوب به شمال بعد از کهریزک نرسیده به تقاطع سایت (هدایت خودروها به سمت شرق(جاده سایت) و ادامه مسیر از باقرشهر و در نهایت جاده قدیم به سمت تهران خواهد بود)

مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید آوینی پل شهید رجایی

بلوار اولیاء در مسیر غرب به شرق جهت دسترسی به بلوار علامه عسگری،

شمال به جنوب بلوار شهید رجایی ورودی به بزرگراه شهید آوینی غرب محدودیت تردد خواهیم داشت.

وی گفت : همچنین تردد وسایل نقلیه سبک در محور آزاده راه تهران ـ قم شمال به جنوب حد فاصل پل شهید کاظمی تا عوارضی تهران ـ قم مجاز بوده و محدودیتی اعمال نخواهد شد.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص ممنوعیت های توقف افزود : از ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۱۳ تا پایان مراسم و تخلیه کامل محدوده اطراف حرم مطهر ممنوعیت توقف در معابر مشروحه ذیل اعمال خواهد شد. که شامل بزرگراه خلیج فارس از بزرگراه آزادگان تا عوارضی تهران قم، بزرگراه شهید هاشمی (صالح آباد) از بزرگراه آزادگان تا بلوار علامه عسگری و بلوار علامه عسگری از پل آزادراه خلیج فارس تا سه راه باقر شهر در هر دو مسیر اعمال ممنوعیت های توقف خواهیم داشت.

سرهنگ موسوی پور خاطر نشان کرد : همچنین توقف کلیه وسایل نقلیه در حریم تقاطع ها و ورودی و خروجی معابر بزرگراهی ممنوع است.

سرهنگ سید ابوالفضل موسی‌پور گفت : تردد سواری‌های شخصی جهت شرکت در سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه صرفاً از جاده قدیم یا (شهید رجایی) به سمت پارکینگ شماره ۴ که در خیابان شهید فیروزی و همچنین قطعات قدیم و جدید بهشت زهرا سلام الله علیها از درب باب الحوائج و همچنین درب گلدسته خواهد بود.

وی ادامه داد تردد موتور سیکلت نیز از همین مسیر جاده قدیم درب گلدسته، بلوار شهدا و بلوار حضرت زهرا س به سمت پارکینگ در میدان آبنما در ضلع شمال غربی متروی حرم مطهر خواهد بود.

برچسب‌ها:

نظر شما