شناسهٔ خبر: 66960425 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

دعوت دبیرکل جهادگران ایران از سید مجتبی خامنه ای برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری

عزیزی دبیرکل جهادگران ایران اسلامی طی اقدامی عجیب در یک نامه سرگشاده به آیت الله خامنه ای از ایشان درخواست کرد که اجازه بدهند سید مجتبی خامنه ای در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کند. وهاب عزیزی درباره نامه خود گفته است: «در این برهه از زمان ایران اسلامی به مدیریت عالی حضرت آیت الله آقا مجتبی خامنه ای (دام عزه) نیازمند است. اطمینان داریم که با حضور آقا مجتبی خامنه ای یک انتخابات پرشور و بی نظیر در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت خواهد شد.»

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ وهاب عزیزی دبیرکل جهادگران ایران اسلامی طی اقدامی عجیب در یک نامه سرگشاده به آیت الله خامنه ای از ایشان درخواست کرد که اجازه بدهند سید مجتبی خامنه ای در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کند.

وهاب عزیزی دبیرکل جهادگران ایران اسلامی  در خصوص گزینه این حزب برای انتخابات ریاست‌جمهوری جمهوری گفت: یک نامه سرگشاده به رهبر معظم انقلاب  ارسال کردیم و از ایشان درخواست کردیم که اجازه بدهند آیت الله مجتبی خامنه ای در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کند.

از نظر این فعال سیاسی در این برهه از زمان هیچ کدام از گزینه های مطرح نامزدی ریاست جمهوری نمی توانند انتظارات مردم را در حد آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی برآورده کنند و تنها آیت الله مجتبی خامنه ای شایستگی آن را دارد که پرچم مدیریت کشور را در تراز شهید رئیسی و حتی بهتر از آن به اهتراز در آوردند.

وی همچنین افزود:در این برهه از زمان ایران اسلامی به مدیریت عالی حضرت آیت الله آقا مجتبی خامنه ای (دام عزه) نیازمند است. اطمینان داریم که با حضور آقا مجتبی خامنه ای یک انتخابات پرشور و بی نظیر در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت خواهد شد.

photo_2024-06-01_10-24-57

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما