شناسهٔ خبر: 66960164 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: کمیته ملی المپیک | لینک خبر

مسابقات لیگ برتر قایقرانی ؛ آوش خلیج فارس در رده سنی آزاد و سکان تهران در رده سنی بالای ۴۰ سال قهرمان شدند | کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران

صاحب‌خبر -
مسابقات لیگ برتر دراگون‌بوت بانوان با حضور ۱۴ تیم در بخش بزرگسال و آزاد به میزبانی دریاچه آزادی آغاز شد.
 
به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، مرحله سوم و پایانی لیگ برتر دراگون‌بوت بانوان با حضور ۱۴ تیم در بخش رده سنی آزاد و بزرگسال (بالای ۴۰ سال) امروز ۱۱ خرداد در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.
 
در رده سنی آزاد باشگاه‌های آوش خلیج فارس، سکان تهران، مورینگا، مارینا بندر عباس و امبرا و در رده بالای ۴۰ سال باشگاه های مورینگا، سکان تهران، آمبرا و مشعل دریا به رقابت با هم پرداختند.
 
مرحله اول و دوم این مسابقات امروز با برگزاری ۸ مسابقه در هر مرحله در دو نوبت صبح و بعدازظهر انجام می‌شود. باشگاه‌های شرکت کننده در مسافت‌های ۲۰۰، ۵۰۰ و ۱۰۰۰ متر به مصاف هم رفتند.
 
در دراگون‌بوت ۵۰۰ متر رده سنی آزاد آوش خلیج فارس با زمان ۲:۲۲.۰۱ دقیقه مقام اول، سکان تهران با زمان ۲:۲۴.۴۱ دقیقه مقام دوم و مورینگا با زمان ۲:۲۴.۶۳ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند.
 
در دراگون‌بوت ۵۰۰ متر رده سنی بالای ۴۰ سال مورینگا با زمان ۲:۳۹.۷۳ دقیقه، سکان تهران با زمان ۲:۴۰.۷۸ دقیقه و آمبرا با زمان ۲:۵۴.۵۱ دقیقه اول تا سوم شدند.
 
در دراگون‌بوت ۲۰۰ متر رده سنی آزاد آوش خلیج فارس با زمان ۵۵.۵۳ ثانیه مقام اول، مورینگا با زمان ۵۷.۱۰ ثانیه مقام دوم و سکان تهران با زمان ۵۷.۱۴ ثانیه مقام سوم را به دست آوردند.
 
در دراگون‌بوت ۲۰۰ متر رده سنی بالای ۴۰ سال مورینگا با زمان ۱:۰۳.۳۸ دقیقه، سکان تهران با زمان ۱:۰۴.۴۰ دقیقه و مشعل دریا با زمان ۱:۰۸.۲۲ دقیقه اول تا سوم شدند.
 
در دراگون‌بوت ۱۰۰۰ متر رده سنی آزاد سکان تهران با زمان ۴:۵۳.۸۶ دقیقه مقام اول، مورینگا با زمان ۴:۵۶.۸۳ دقیقه مقام دوم و آوش خلیج فارس با زمان ۵:۰۲.۰۹ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند.
 
در دراگون‌بوت ۵۰۰ متر رده سنی بالای ۴۰ سال سکان تهران با زمان ۲:۴۴.۶۶ دقیقه، مورینگا با زمان ۲:۴۵.۳۶ دقیقه و مشعل دریا با زمان ۲:۵۷.۱۱ دقیقه اول تا سوم شدند.
 
در دراگون‌بوت ۵۰۰ متر رده سنی آزاد سکان تهران با زمان ۲:۲۳.۲۰ دقیقه مقام اول، آوش خلیج فارس با زمان ۲:۲۴.۱۱ دقیقه مقام دوم و مورینگا با زمان ۲:۲۶.۹۲ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند
 
در دراگون‌بوت ۲۰۰ متر رده سنی بالای ۴۰ سال مورینگا با زمان ۱:۰۳.۸۵ دقیقه، سکان تهران با زمان ۱:۰۴.۰۸ دقیقه و مشعل دریا با زمان ۱:۰۹.۹۵ دقیقه اول تا سوم شدند.
 
در پایان این رقابت‌ها در رده سنی آزاد آوش خلیج فارس قهرمان، سکان تهران نایب قهرمان و مورینگا در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت. و در رده سنی بالای ۴۰ سال سکان تهران اول، آوش خلیج فارس در جایگاه دوم و مشعل دریا جایگاه سوم را به خود اختصاص دادند.
 
 

نظر شما