شناسهٔ خبر: 66959683 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

حجت الاسلام والمسلمین جلیلیان؛

هرچه اتحاد در امت اسلامی داریم مرهون تفکر و خون دل خوردن های امام (ره) است

حجت الاسلام والمسلمین جلیلیان در مراسم سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) گفت : هرچه اتحاد در امت اسلامی داریم مرهون تفکر و خون دل خوردن های امام (ره) است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین جلیلیان در این مراسم با اشاره با فرارسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت : هرچه اتحاد در امت اسلامی داریم مرهون تفکر و خون دل خوردن های امام (ره) است.

وی افزود : امام خمینی (ره) در بین علمای دین از جایگاه ویژه و استثنایی برخوردار است و بعد از ائمه معصومین کسی مانند امام (ره) را نداریم که تا این حد به دین و جامعه اسلامی خدمت کرده باشد.
جلیلیان در ادامه بیان کرد : امام خمینی (ره) سخصی عارف ، زاهد و وارسته ، شجاع و نترس و پرچمدار دفاع از مظلوم بود
و مسئله فلسطین را به عنوان اولین مسئله  در جهان اسلام مطرح نمود.
وی بیداری اسلامی و انسانی در جامه را مرهون امام خمینی (ره) دانست و گفت : بیش از سی سال از رحلت امام خمینی (ره) می گذرد ولی با این وجود فکر و اندیشه امام (ره) قرین مبارزه با استکبار است و لرزه بر آمریکا و اسرائیل می اندازد که نشان دهنده زنده بودن یاد امام (ره) است.
حجت الاسلام جلیلیان در ادامه بیان نمود : بیشتر جوانان جامعه زمان امام خمینی (ره) را درک نکرده اند ، لذا لازم است با جهاد تبیین نسل جوان را هرچه بیشتر با امام (ره) و مکتب رهایی بخش آن آشنا شوند.
وی در پایان سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو ریاست جمهوری افزود :
این انتخابات برای نظام بسیار مهم و حائز اهمیت است و هرچه مشارکت بالاتر باشد رئیس جمهور آینده از جایگاه و پایگاه اجتماعی بالاتری برخوردار است و دشمنان نظام را مایوس خواهد کرد.
 حجت الاسلام جلیلیان با بیان اهمیت روشنگری برای افزایش مشارکت جامعه در انتخابات ریاست جمهوری گفت : وظیفه سپاه و بسیج بیان شرایط افراد اصلح جهت انتخابات ریاست جمهوری است و نباید به صورت مستقیم و مصداقی به انتخابات ورود پیدا کنند.

نظر شما