شناسهٔ خبر: 66959198 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون نیروی دریایی سپاه: قدرت جمهوری اسلامی ایران صرفا با تکیه بر سلاح نیست

لارستان - ایرنا - معاون دانش و پژوهش نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قدرت جمهوری اسلامی ایران صرفا تکیه بر سلاح نیست و قدرتی بالاتر، یعنی ایمان به خدا وجود دارد و امروز در شرایطی هستیم که هیچ کس نمی‌تواند حتی فکر تعرض به نظام مقدس جمهوری اسلامی را بکند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سردار احمد راستی شامگاه جمعه در مراسم یادواره شهدای علمی لارستان در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان افزود: در شرایطی که کشور به دلیل شهادت آیت الله رئیسی در شرایطی حساس بود، دلیل حفظ استحکام و به وجود نیامدن خلل در روند اجرایی کشور، ولی فقیه است و همه گوش به فرمان ایشان هستند و باید بدانیم یکی از ستون های اصلی استحکام جمهوری اسلامی خون شهداست.

وی اظهارکرد: خون مطهر شهداست که کشور را به جایی رسانده که امروز اولین قدرت علمی منطقه است و ببینید به برکت این انقلاب چند دانشگاه و دانشکده داریم و جوانان ما توانسته اند کشور را به جایگاه بسیار خوبی در حوزه پیشرفت علمی برسانند.

وی گفت: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گذشته کارش را با قایق های کوچک مردمی شروع کرد و امروز شناورهای غول پیکری داریم که با ۳۶۰ متر طول و ۵۲ متر عرض، می تواند پهپادها و شناورها را به اقیانوس ها ببرد.

معاون نیروی دریایی سپاه:خون شهدا از ستون‌های اصلی استحکام جمهوری اسلامی است

معاون دانش و پژوهش نیروی دریایی سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملیات وعده صادق اظهار داشت: در این عملیات آمریکا، انگلیس و فرانسه و برخی کشورهای همسایه رژیم صهیونیستی با اعلام قبلی ما آماده دفاع بودند؛ اما با این وجود نتوانستند در برابر پهپادها و موشک های کروز و بالستیک مقابله کنند.

راستی همچنین با بیان پیشرفت های کشور بیان کرد: در نمایشگاه های بین المللی در اروپا، ایران و آمریکا و آلمان جزو سه کشوری در جهان هستند که می توانند توربین های هوشمند بسازند که برای آن مشتری وجود دارد و امروز ایران تنها کشوری است که بدون کمک دیگران و با وجود تحریم های ظالمانه به این نقطه رسیده است.

وی اضافه کرد: همانطور که در مسائل هسته ای، نانو تکنولوژی و مانند آن به قله رسیدیم و جزو کشورهای برتر جهان هستیم، در عرصه های دیگر نیز می توانیم به نقاط خوب و مطلوبی برسیم.

معاون نیروی دریایی سپاه:خون شهدا از ستون‌های اصلی استحکام جمهوری اسلامی است

راستی، با اشاره به شعار سال ادامه داد: امسال رهبر انقلاب توصیه به مشارکت مردم در پیشرفت کشور داشتند و در لارستان و همه شهرستان های منطقه، این مشارکت به صورت خودجوش وجود داشته و به عنوان نمونه می توان به ساخت یک مجموعه بزرگ ورزشی در لارستان(مجتمع طوبی) اشاره کرد که توسط خیرین ساخته شده و بازی ملی و بین المللی در آن برگزار می شود.

وی گفت: مردم این منطقه در کارهای خیر، همدلی، همگرایی و همزیستی مسالمت آمیز عزیزان اهل سنت و برادران تشیع در کشور مشهور و زبانزد هستند و شما باید افتخار کنید که در منطقه ای زندگی می کنید که اولین حکومت اسلامی در آن توسط سید عبدالحسین لاری تشکیل شده و پس از آن نیز شهدای زیادی از سال ۱۳۴۲ تا دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است.

شهرستان لارستان به مرکزیت شهر لار در فاصله ۳۴۰ کیلومتری شیراز در جنوب استان فارس قرار دارد.

نظر شما