شناسهٔ خبر: 66958392 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دبیرکل حزب الله: جنگ کنونی سرنوشت ساز است

دبیرکل حزب الله لبنان بر عزم رزمندگان و پایگاه مردمی مقاومت برای ادامه نبرد با رژیم صهیونیستی درجبهه جنوب لبنان تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از بیروت، دبیرکل حزب الله لبنان بر عزم رزمندگان و پایگاه مردمی مقاومت برای ادامه نبرد با رژیم صهیونیستی درجبهه جنوب لبنان تاکید کرد. وی گفت: جبهه لبنان قدرتمند است و دشمن را زیرفشار قرار داده و همین امر موجب شد نتانیاهو و وزیر ئجنگ او به شمال فلسطین آمده و به شهرک نشینان بگویند که نیرو‌های مقاومت را کیلومتر‌ها از مرز دور کرده اند، اما مقاومت به سرعت پاسخ داد و ثابت کرد همچنان درخط مرزی می‌جنگد.
سید حسن نصرالله با اشاره به افشای درخواست آمریکا از لبنان برای توقف یاری غزه در ازای حفاری حوزه‌های نفتی و گازی این کشور گفت: همین امر نشان می‌دهد آمریکا عامل مشکلات معیشتی لبنانی‌هاست.
دبیرکل حزب الله نبرد طوفان الاقصی و شرایط پیرامونی این نبرد را متفاوت از تمام نبرد‌های گذشته با رژیم صهیونیستی دانست.
وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا گفت: این برای نخستین بار است که جبهه مقاومت گسترش یافته و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و غرب علیه جنایت‌های اسرائیل بپا خواسته اند و ما شاهد همین موضع انسانی واخلاقی گسترده درسطح جهانی هستیم.
سید حسن نصرالله ریشه کن کردن اسرائیل به عنوان غده سرطانی را مسئولیت همگانی دانست.
او گفت شکست اسرائیل در این نبرد دستاورد‌های راهبردی برای تمام منطقه خواهد داشت وهرکس که بتواند باید بخشی از نبرد غزه باشد.
دبیرکل حزب الله با اشاره به اعتراف آیزنکوت، یکی از اعضای شورای جنگ رژیم صهیونیستی، به ناتوانی یک لشکر دربرابر یک گردان حماس درغزه گفت: یک لشکر ویژه دشمن با تمام امکانات نظامی هوایی وزمینی دربرابر یک گردان مقاومت مردمی در منطقه جبالیا کم آورده و این درحالی است که به اعتراف آیزنکوت اسرائیلی‌ها نابودی این گردان را قبلا اعلام کرده بودند......

<div id="video-display-embed-code_11173514"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4248931/11173514?width=600&height=350"></script></div>

اظهارات:
سید حسن نصرالله - دبیر کل حزب الله لبنان

نظر شما