شناسهٔ خبر: 66958218 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مجلل: از خبر پرچمداری‌ام شوکه شدم/ بهترین خبری بود که شنیدم

آتنا خلیلی

دختر پرچمدار کاروان ایران در مراسم اختتامیه بازی‌های المپیک پاریس گفت: اصلا فکرش را نمی‌کردم پرچمدار شوم. این بهترین خبری بود که شنیدم و خیلی سورپرایز شدم.

صاحب‌خبر -

فاطمه مجلل در گفت‌وگو با ایسنا درباره پرچمداری کاروان ایران در مراسم اختتامیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ بیان کرد: اصلا فکرش را هم نمی‌کردم چون در هر دوره ورزشکاران پیشکسوت را برای این سمت انتخاب می‌کردند. وقتی شنیدم پرچمدار کاروان در مراسم اختتامیه شده‌ام شوکه و خوشحال شدم. واقعا اتفاق خیلی بزرگی برای من است و شاید از اینکه سهمیه المپیک گرفتم نیز بیشتر خوشحال شدم.

ملی‌پوش قایقرانی ایران درباره چگونگی اطلاعش از پرچمداری کاروان گفت: آقای سهرابیان، رییس فدراسیون قایقرانی، به من وعده خبر خوش را داده بود اما راجع به آن صحبتی نکرد. سپس با من تماس گرفتند که یک عکس از خودم برای پوستر پرچمداران المپیک ارسال کنم. آنجا سوال کردم پرچمداری کجا و بعد مطلع شدم که قرار است در مراسم اختتامیه المپیک پرچمدار باشم و فکر می‌کنم بهترین خبری بود که شنیدم و خیلی زیاد سورپرایز شدم.

مجلل: از خبر پرچمداری‌ام شوکه شدم/ بهترین خبری بود که شنیدم

در روسیه می‌توانم رکوردهای بهتری داشته باشیم

مجلل درباره وضعیتش برای حضور در المپیک پاریس بیان کرد: بیستم خرداد راهی روسیه می‌شویم تا در این کشور اردو بزنیم. ما در دریاچه آزادی در پیست هزار متر تمرین می‌کنیم؛ در حالی که مسابقات در دو هزار متر برگزار می‌شود و روسیه پیست استاندارد دارد و از این لحاظ خیلی به ما کمک می‌کند. فکر می‌کنم پس از تمرین در پیست استاندارد رکورد زمانی ما نسبت به آنچه در انتخابی المپیک ثبت کردیم، پایین‌تر بیاید. اگر این اتفاق بیفتد در المپیک می‌توانیم به فینال‌های بالاتر صعود کنیم و نتیجه بهتری را به دست آوریم.

هر مسابقه المپیک خودش فینال است

دختر قایقران ایران در پاسخ به این پرسش که هدفگذاری خاصی برای المپیک پاریس دارد مانند صعود به فینال B یا فینال A، تصریح کرد: پیش‌بینی سخت است چون هر مسابقه در المپیک خودش فینال محسوب می‌شود. من شش مسابقه خواهم داشت که هر شش مسابقه سخت خواهند بود. با این حال تلاش می‌کنم که به فینال‌های بالاتر صعود کنم.

خودم را از استرس دور می‌کنم

او درباره مدیریت استرسش برای اینکه تحت تاثیر جو المپیک قرار نگیرد، گفت: خوشبختانه همیشه خودم را از این جو دور نگه می‌دارم و تمرکزم را کامل بر روی تمریناتم می‌گذارم. دائم روی این مسئله کار و با روانشناس صحبت می‌کنم. اگر استرس سراغم بیاید مسابقه‌ام را تصویرسازی می‌کنم و حتی در این تصویرسازی هم نتیجه خوب می‌گیرم و تلاش می‌کنم به این صورت استرس را از خودم دور کنم. در تمرینات ۱۰۰ توانم را می‌گذارم و فکر نمی‌کنم دیگر جایی برای استرس باشد.

مجلل: از خبر پرچمداری‌ام شوکه شدم/ بهترین خبری بود که شنیدم

مسئولان کنار ما باشند

مجلل درباره حمایت استان آذربایجان غربی از او پس از کسب سهمیه المپیک و پرچمداری کاروان ایران تاکید کرد: استانم از من حمایت می‌کند البته برای گرفتن سهمیه المپیک قول‌هایی داده‌اند و منتظرم قول‌ها را عملی کنند.

دختر المپیکی ایران در پایان درباره درخواستش از مسئولان گفت: حمایت‌ها خوب بوده است و از مسئولان درخواست می‌کنیم از این به بعد هم کنار ما باشند و انگیزه بیشتری به ما بدهند.

انتهای پیام

نظر شما