شناسهٔ خبر: 66958140 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

مقایسه گوشی Samsung سری های A با M

صاحب‌خبر -

سری جدید گوشی های a سامسونگ ثابت کرده‌اند که در بسیاری زمینه‌ها می‌توانند با پرقدرت‌ترین گوشی‌های سری M رقابت کنند و حتی گوی سبقت را از آنها بربایند. محصولات سری M نیز از کیفیت قابلی قبولی برخوردارند و نیاز کاربران را به‌خوبی برطرف می‌کنند.

بررسی گوشی‌های سری A و M سامسونگ

سری جدید گوشی های a سامسونگ ثابت کرده‌اند که در بسیاری زمینه‌ها می‌توانند با پرقدرت‌ترین گوشی‌های سری M رقابت کنند و حتی گوی سبقت را از آنها بربایند. محصولات سری M نیز از کیفیت قابلی قبولی برخوردارند و نیاز کاربران را به‌خوبی برطرف می‌کنند.

برای اینکه بهترین گوشی را از بین مدل‌های A و M بخرید، ابتدا نیاز به یک راهنما برای معرفی سری A و M سامسونگ دارید. شما باید به‌کمک راهنما اقدام به مقایسه مشخصات فنی گوشی های سری A و M سامسونگ با یکدیگر کنید تا متوجه شوید کدام یک از این محصولات گزینه مناسبتری برای شما هستند و تا مدت‌ها نیازتان را به خرید یک محصول مشابه و حرفه‌ای رفع می‌کنند.

معرفی سامسونگ سری M

نسخه‌های سری M تقریباً شبیه سایر محصولات سامسونگ هستند، با این تفاوت که این برند سعی کرده است در تولید آنها تمرکز بیشتری روی باتری و نمایشگر بگذارد. در واقع گوشی های هوشمند سری M مثل M53 و M64 باتری‌های قدرتمندی دارند و با صفحه نمایش پیشرفته نیازتان را به یک تلفن همراه هوشمند و حرفه‌ای برطرف می‌کنند.

مدل‌های گلکسی M02، گلکسی M02s، گلکسی M12 و گلکسی M13 در دسته گوشی‌های اقتصادی سری M قرار می‌گیرند. میان‌رده‌های این سری شامل گلکسی M22، گلکسی M23، گلکسی M32، گلکسی M32 5G و گلکسی M33 هستند. عنوان بالارده‌های سری M نیز به گلکسی M62 و گلکسی M52 5G اختصاص دارد.

معرفی سامسونگ سری A

سری a یا آ جزء پرفروشترین محصولات سامسونگ شناخته می‌شود و در بسیاری از مراکز خرید حداقل چند نمونه از آنها را می‌بینید. محصولات سری A به‌صورت اقتصادی، میان‌رده و بالارده با ارزش خرید بالا به‌فروش می‌رسند که می‌توانید متناسب با نیازتان با قیمت مناسب آنها را خریداری کنید.

گوشی‌های اقتصادی سری A شامل A02، A03s، A13 5G، A12، A22 و A20S می‌شوند. در بین مدل‌های میان‌رده نیز می‌توانید نام مدل‌های A22 5G، A33، A23 و A32 را ببینید. عنوان بالارده‌ها نیز به A52، A52S، A72، A73 و A53 اختصاص پیدا می‌کند.

مقایسه مشخصات فنی گوشی های سری A و M سامسونگ

سری A و M سامسونگ را می‌توان از جنبه‌های مختلفی با یکدیگر مقایسه کرد، مثل:

  • طراحی
  • نمایشگر
  • اسپیکر
  • نرم‌افزار
  • باتری
  • دوربین
  • قیمت

طراحی

مقایسه گوشی Samsung مقایسه گوشی Samsung

تفاوت‌های سری M و A از لحاظ طراحی

با مقایسه طراحی گوشی های سری A و M سامسونگ متوجه می‌شویم که مدل‌های A در وضعیت بهتری نسبت به محصولات سری M به سر می‌برند، چون وزن و ضخامت کمتری دارند و در حین استفاده کاربر را اذیت نمی‌کنند. این گوشی‌ها در برخی موارد شبیه به یکدیگر هستند، مثلاً سامسونگ در جدیدترین مدل‌ها این گوشی‌ها را به ‌نحوی تولید کرده است که حس بهتری حین در دست‌گرفتن آنها داشته باشید.

با بررسی تخصصی گوشی های سری A به این نتیجه می‌رسیم که محصولات سری A نیز اغلب به‌صورت ضد آب تولید می‌شوند و در این زمینه نیز یک سروگردن نسبت به محصولات M بالاتر قرار می‌گیرند.

نمایشگر

در زمینه نمایشگر می‌توان گفت که مدل‌های M و A کیفیت تقریباً مشابه‌ای دارند. مثلاً مدل‌های A12 و M12 هر دو دارای نمایشگر‌های 6.5 اینچی با فناوری IPS هستند که با رزولوشن HD+ کار می‌کنند. هم‌اکنون بهترین نمایشگر‌ها در مدل‌های M مربوط به M52 5G و در سری A مربوط به مدل‌های A72، A53، A73 و A52S است.

اسپیکر

از لحاظ اسپیکر گوشی‌های سری A از کیفیت بالاتری برخوردارند، چون مجهز به اسپیکر‌های استریو هستند. اما برند سامسونگ در مدل‌های M از اسپیکر‌های استریو استفاده نمی‌کند، بنابراین نمی‌توان انتظار کیفیت بالای پخش صدا را از آنها داشته باشیم. مثلاً هر دو مدل‌های M52 و A52 تقریباً به یک قیمت به‌ فروش می‌رسند، اما از‌ آنجا‌ که در گوشی‌های M52 از اسپیکر تکی به‌جای استریو استفاده می‌شود، قاعدتاً کیفیت صدای کمتری انتظار می‌رود.

نرم افزار

در بررسی عملکرد گوشی‌های A و M از لحاظ نرم‌افزاری می‌توان گفت که تفاوتی بین آنها وجود ندارد. هر دوی این گوشی‌ها از رابط کاربری One Ui 4 استفاده می‌کنند. البته در مدل‌های A بروزرسانی طولانی‌تری وجود دارد، به‌همین‌دلیل کیفیت بیشتری نسبت به سری M دارند.

باتری

مقایسه گوشی Samsung مقایسه گوشی Samsung

مقایسه باتری گوشی‌های A و M سامسونگ

در مقایسه عمر باتری گوشی های سری A و M سامسونگ متوجه می‌شویم که سری‌های M عملکرد بسیار بهتری نسبت به مدل‌های A دارند و با شارژدهی سریع‌تر نیاز کاربر را زودتر برطرف می‌کنند. ظرفیت باتری‌های این محصولات نیز معمولاً بالا در نظر گرفته می‌شود، مثل گلکسی M51 که باتری با ظرفیت 7000 میلی‌آمپری دارد.

اگر به‌دنبال گوشی های مناسب برای عمر باتری می‌گردید، بدون‌شکل سری M پیشنهاد می‌شود.

دوربین

در مقایسه دوربین گوشی های سری A و M سامسونگ به این نتیجه می‌رسید که بین مدل‌های پایین‌رده و میان‌رده این سری‌ها هیچ تفاوتی وجود ندارد. اما در بین میان‌رده‌های مرغوب مدل‌های A به‌دلیل بهره‌مندی از OIS و همچنین دوربین تله‌فوتو در وضعیت بهتری قرار دارند؛ بنابراین تلفن‌های همراه سری A سامسونگ را می‌توان به‌عنوان گوشی های مناسب برای عکاسی معرفی کرد.

قیمت

مقایسه گوشی Samsung مقایسه گوشی Samsung

تفاوت سری a و m سامسونگ

با یک بررسی ساده و مقایسه قیمت گوشی های سری A و M سامسونگ متوجه می‌شویم که تلفن‌های همراه هر یک از این خانواده‌ها تقریباً مشابه یکدیگر است و در این زمینه تفاوت بارزی بین آنها وجود ندارد.

پیندو، عرضه کننده انواع گوشی های سری A و M سامسونگ

فروشگاه اینترنتی موبایل سامسونگ پیندو سعی دارد با عرضه انواع محصولات این برند لبخند را به لب مشتری‌های خود هدیه دهد. شما می‌توانید در این وب‌سایت از فروشنده‌های مختلف مدل‌های متنوعی از گوشی‌های سامسونگ A و M را خریداری کنید و با خیال راحت درب منزل تحویل بگیرید؛ خیالتان از بابت امنیت سایت نیز راحت باشد، چون پیندو تمام مجوز‌های لازم را دریافت کرده است و تا تحویل محصول توسط شما مبلغی به حساب فروشنده واریز نمی‌کند.

شما می‌توانید در این پلتفرم گوشی‌های سری A و M را از فروشنده دلخواه‌تان تهیه کنید و مبلغ آن را به‌صورت آنی و اینترنتی بپردازید.

نکته‌های تکمیلی درباره انواع گوشی‌های سامسونگ یا سایر برند‌های تلفن‌همراه نیز در مجله آنلاین پیندو منتشر می‌شوند.

جدول مقایسه سری M و A سامسونگ

ویژگی‌ها برنده
طراحی سری A
صفحه‌نمایش برابر
اسپیکر سری A
نرم‌افزار سری A
دوربین سری A
باتری سری M
قیمت برابر

جمع بندی

با بررسی و مقایسه تخصصی بهتر متوجه می‌شوید که کدام سری گوشی سامسونگ برای شما مناسب تر است؟! در واقع مدل‌های M و A با وجود شباهت‌های زیاد، برخی تفاوت‌ها با یکدیگر دارند و با وجود تمام این شباهت‌ها و تفاوت‌ها جزء پرفروش‌ترین محصولات سامسونگ شناخته می‌شوند. شما می‌توانید به بازار‌های آنلاین یا حضوری بروید و بعد از دریافت اطلاعات تکمیلی‌تر درباره هر یک از سری‌ها اقدام به خرید محصول از یکی از آنها کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

برچسب‌ها:

نظر شما