شناسهٔ خبر: 66957960 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی؛ ۱۲ اقدام مهم دولت سیزدهم در حوزه زنان و خانواده

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی گفت: شهید آیت الله رئیسی در دوران خدمت خود ۱۲ اقدام مهم در حوزه زنان و خانواده را به یادگار گذاشت.

صاحب‌خبر -

 

 

نیر الهامی، مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی،  گفت: شهید خدمت آیت الله رئیسی در دوران خدمت خود بیش از ۱۲ اقدام مهم در حوزه زنان و خانواده را به یادگار گذاشت.

وی افزود: انتصاب زنان در شوراهای عالی تصمیم‌گیری، بیمه اجتماعی رایگان زنان روستایی و عشایر دارای سه فرزند و به بالا، پوشش‌دهی ۹۰ درصدی بیمه درمان ناباروری، تصویب اعتبارات ویژه زنان در سفرهای استانی برای اولین بار و تسهیلات ویژه زوجین دهه شصتی روستایی «تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان» از جمله اقدامات است.

الهامی مدیریت آیورا و برگزاری کنگره زنان تاثیرگذار در سطوح استانی، ملی و بین المللی، ایجاد صندوق ضمانت زنان سرپرست خانوار، پوشش‌دهی بیمه زنان باردار تا پایان زمان شیردهی و فرزندان آن‌ها تا پایان ۵ سال، اختصاص یک درصد بودجه دستگاه‌های اجرایی به برنامه‌های حوزه زنان و خانواده، اختصاص پست همتراز معاون وزیر یا مدیر کل به مشاوران زن دستگاه‌های دولتی، اعطای تسهیلات فرزندآوری و حمایت از اهدای زمین یا مسکن رایگان به خانواده‌های دارای چهارقلو و بیشتر را از دیگر اقدامات دولت سیزدهم شهید آیت الله رئیسی در حوزه زنان و خانواده عنوان کرد.

وی گفت: شهید آیت الله رئیسی شبانه روز در اندیشه و تلاش برای حل مشکلات کشور و مردم و همراه سازی فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در این راستا بود.ایشان با روحیه خستگی ناپذیر خود در عمل ثابت نمود، خدمات ایشان به زمان و مکان خاصی محدود نبود.

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی بیان کرد: قطعاً برترین پاداش ها برای مردانی که اینگونه در راه آرمانهای اسلام و امام و رهبری تلاش خستگی ناپذیر داشته اند شهادت است و شهادتی که با نام خادم الرضا علیه السلام و در روز ولادت حضرتش نصیب گردد.

نظر شما