شناسهٔ خبر: 66957954 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گرامیداشت یاد رییس جمهور شهید در مناطق مختلف خراسان شمالی

مراسم گرامیداشت یادو خاطره رئیس جمهور شهید و همراهانش در شهر‌های مختلف خراسان شمالی برگزارشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در مراسم گرامیداشت این شهیدان در مسجد امام خمینی (ره) بجنورد با تشریح مهمترین ویژگی‌های ممتاز و ابعاد مهم شخصیتی، اخلاقی و رفتاری این شهدا گفت: شهید جمهور، انقلابی، پرتلاش و مسئولیت پذیر بود.
حجت‌الاسلام براتی‌زاده در توصیف کارویژه‌های مهم شهید آیت الله رئیسی افزود: تفکر انقلابی، روحیه جهادی، مسؤولیت پذیری، اراده و پشتکار قوی و تلاش و مجاهدت شبانه روزی از بارزترین ویژگی رئیس جمهور شهید بود.
وی با تأکید بر ضرورت قدرشناسی از خدمات شایسته دولت و وظیفه شناسی در راستای تبیین این کارکرد‌ها اضافه کرد:خدمت خالصانه و صادقانه و خستگی ناپذیری شهید جمهور بر همگان کاملا روشن و آشکار بود. بطوریکه تشییع میلیونی و کم‌نظیر شهدای خدمت نشان داد که کار برای رضایت خداوند متعال و خشنودی بندگان او چه آثار و برکات ارزنده‌ای دارد.
آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سدقیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی و به همراه هفت نفر دیگر از همراهان به شهادت رسیدند.

<div id="video-display-embed-code_11173233"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4248890/11173233?width=600&height=350"></script></div>

 

نظر شما