شناسهٔ خبر: 66957921 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

راه‌آهن سریع‌السیر تهران ـ مشهد کلنگ‌زنی می‌شود

مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری، در آینده نزدیک کلنگ احداث راه آهن سریع السیر تهران -مشهد به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های بزرگ کشور بر زمین زده خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، سید میعاد صالحی شب گذشته در آیین رونمایی تغییر نام ایستگاه راه آهن مشهد به ایستگاه شهید رئیسی مشهد با اشاره به حمایت‌های شهید آیت الله رئیسی از حوزه حمل و نقل ریلی اظهارداشت: رئیس جمهور شهید،  توجه ویژه ای به اجرای طرح‌های ریلی کشور از جمله احداث راه آهن سریع السیر تهران - مشهد داشت و همنیشه پیگیر مسائل و مشکلات ریلی کشور بود.

وی افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری، در آینده نزدیک کلنگ احداث راه آهن سریع السیر تهران -مشهد به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های بزرگ کشور بر زمین زده خواهد شد.

مدیر عامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت:با افزایش قطارهایی که در دولت سیزدهم تامین مالی شده و با نوسازی ناوگان ریلی مسافری، امیدواریم بتوانیم خدمت بیشتری به زائران امام رضا(ع) در مسیرهای منتهی به مشهد ارائه کنیم.

صالحی با بیان این مطلب که 70 درصد از ترددهای ریلی برون شهری در مسیرهای ریلی منتهی به مشهد انجام می‌شود خاطرنشان کرد: بیش از 31 میلیون نفر سال گذشته از طریق شبکه حمل و نقل ریلی جابجا شدند که بیش از 16 میلیون از این تعداد در مسیرهای ریلی منتهی به مشهد جابجا شدند.

انتهای پیام/282/.

نظر شما