شناسهٔ خبر: 66957560 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

صمت جنوب کرمان در جایگاه پنجم کشور

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از کسب رتبه پنجم کشور در برگزاری انتخابات تشکل‌های صنفی و بروز رسانی انتخابات معوق خبر داد.

صاحب‌خبر -

مسلم مروجی فرد با بیان اینکه وجود اتحادیه‌های صنفی و اتاق‌های اصناف می‌توانند در اقتصاد مردم و پویایی بازار نقش مهمی ایفا کنند، گفت: اتحادیه‌های صنفی و اتاق‌های اصناف باعث ارتقای کیفیت فعالیت‌های اقتصادی شده و به بهبود شرایط بازار و اصناف کمک می‌کنند؛ لذا برگزاری این انتخابات امری ضروری و مهم است که باید زمان تعیین شده برگزار می‌شد.

وی بیان داشت: اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، با پیگیری و هماهنگی‌های انجام شده، انتخابات اتحادیه‌های صنفی و اتاق‌های اصناف را مطابق قانون و در شهرستان‌های مختلف در موعد مقرر برگزار کرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان افزود: در این رتبه بندی، جنوب کرمان بر اساس برگزاری انتخابات ۷۴ اتحادیه صنفی در شهرستان‌های جیرفت، کهنوج، عنبرآباد، رودبار جنوب، منوجان و فاریاب و انتخابات ۵ اتاق اصناف در شهرستان‌های جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، رودبار جنوب و فاریاب که در زمان‌های تعیین شده و به صورت قانونمند در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ برگزار شد، انجام شده است.

وی تصریح کرد: یکی از کار‌های مهم و زیر بنایی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، برگزاری اولین دوره انتخابات اتحادیه‌های صنفی در سال ۱۴۰۲ در شهرستان فاریاب و تشکیل اتاق اصناف در این شهرستان بود که با پیگیری‌های مستمر محقق شد.

نظر شما