شناسهٔ خبر: 66957312 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

قول مساعد امام جمعه مارگون برای کمک به راه اندازی مجدد مرکز فرهنگی هنری این شهر

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد در سفر به شهرستان مارگون با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش اداره‌کل روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار حجت‌الاسلام رحم الله خواجه پور گفت: رشد و پرورش کودکان در جامعه از ابتدا باید صورت پذیرد که این خلا با توسعه فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قابل رفع است.

وی افزود: کانون پرورش فکری می‌تواند بازوی توانمند دیگر دستگاه‌های فرهنگی در شهرستان مارگون باشد و من در کنار مسئولان کانون برای راه اندازی مجدد این مرکز بسیار مهم فرهنگی خواهم بود.

امام جمعه مارگون توجه به حوزه کودک و نوجوان را یک ضرورت دانست و پیگیری جدی برای راه اندازی این مرکز فرهنگی را خواستار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست ضمن تشکر از دغدغه‌‍مندی و حمایت‌های امام‌جمعه شهرمارگون از برنامه‌های فرهنگی گفت: در تابستان امسال بعد از ۳ سال تعطیلی این مرکز دوباره فعالیت‌ها از سرگرفته می‌شود و با همکاری سایر دستگاه‌ها سینما کودک و نوجوان برای غنی تر کردن اوقات فراغت فرزندان این دیار راه اندازی خواهد شد.

سلیمان شهبازی برنامه‌ریزی برای تربیت نسلی انقلابی و توانمند را بهترین مسیر برای ساختن ایران قوی‌تر در آینده دانست و اضافه کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  تابستان امسال با شعار « تابستونتو بساز » در سراسر استان بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه خواهد داشت.

نظر شما