شناسهٔ خبر: 66957111 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شهید جمهور مشکلات اقتصادی کشور را به درستی تشخیص داد

شهید جمهور مشکلات اقتصادی کشور را به درستی تشخیص داد و روی ریل حرکت کرد و کارهای زیربنایی خوبی در دولت انجام شد.

صاحب‌خبر -

 

شهید جمهور مشکلات اقتصادی کشور را به درستی تشخیص داد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در آیین گرامیداشت شهدای خدمت که در مسجد قبای مشهد برگزار شد گفت: خدمت خالصانه به مردم جواب می‌دهد و مردم قدردان هستند، به طوری که حضور مردم در تشییع آیت‌الله رئیسی پاسخی به خدمت خالصانه شهید جمهور بود.

حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم افزود: شهید رئیسی، مشکلات اقتصادی کشور را به درستی تشخیص داد و روی ریل حرکت کرد و کارهای زیربنایی خوبی در دولت انجام شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دنبال کردن مسائل کارشناسی و سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب هم موجب پیشرفت‌هایی می‌شود، همان طوری که آیت‌الله رئیسی عملیاتی کرد و رهبری چند بار از اقدامات دولت سیزدهم تقدیر کردند.

مصباحی مقدم ادامه داد: شهادت آیت‌الله رئیسی و تشییع باشکوه شهدای خدمت، چند پیام از جمله حضور بی‌نظیر مردم در صحنه، خنثی شدن توطئه دشمنان و آرامش و امنیت داشته است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: آیت‌الله رئیسی خادم امام رضا(ع) بود و به خادم الرضایی افتخار می‌کرد، او شخصی پرتلاش و مخلص بود، خدمات او در حرم رضایت زائران و مجاوران را در برداشت.

وی با بیان اینکه در تشییع پیکر شهدای خدمت، حدود سه میلیون نفر در مشهد ۷۰۰ هزار نفر در بیرجند، حدود چهار میلیون نفر در تهران و جمعیت بسیاری در تبریز و قم حضور داشتند، گفت: خدا دل‌ها را متوجه انسان‌های خدوم و خستگی ناپذیر کرد.

مصباحی مقدم با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی میدان برای رشد نسل جوان باز شده است، افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، جوانان از پایین‌ترین مراتب به بالاترین مراحل قدرت دست پیدا می‌کنند، بدون اینکه نیاز به ارتباط خاصی داشته باشند در حالی که در رژیم طاغوت این گونه نبود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: شهید سلیمانی نیز در یک روستا متولد شد و ارتقای مقام پیدا کرد، شهید رئیسی نیز فردی بود که در پنج سالگی پدر خود را از دست داد و در یک خانواده روحانی، مردمی و در یک محله فقیرنشین زندگی می‌کرد.

وی گفت: شهادت شهدای خدمت نشان داد که حادثه می‌رسد و انسان در مقابل آن هیچ گونه قدرت مقاومتی ندارد و هر کس در هر پست و مقام که هست باید مغتنم بشمارد، یعنی باید خدمت خالصانه را به مردم ارائه کرد، چرا که اجل خبر نمی‌کند.

نظر شما