شناسهٔ خبر: 66952635 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

معرفی ویژگی‌های جدید اینستاگرام برای محافظت از کاربران نوجوان معرفی ویژگی‌های جدید اینستاگرام برای محافظت از کاربران نوجوان

اینستاگرام برای مبارزه با آزار و اذیت در پلتفرم خود، دامنه ابزار محدودکننده «Limits» را به‌طور خاص برای نوجوانان افزایش داده است و تغییراتی را به آن اضافه کرده است تا به کاربران نوجوان اجازه بدهد تعاملات ناخواسته با دیگران را محدود کنند. به گزارش دیجیاتو به نقل از تک‌کرانچ، زمانی که این ویژگی جدید

صاحب‌خبر -

اینستاگرام برای مبارزه با آزار و اذیت در پلتفرم خود، دامنه ابزار محدودکننده «Limits» را به‌طور خاص برای نوجوانان افزایش داده است و تغییراتی را به آن اضافه کرده است تا به کاربران نوجوان اجازه بدهد تعاملات ناخواسته با دیگران را محدود کنند.

به گزارش دیجیاتو به نقل از تک‌کرانچ، زمانی که این ویژگی جدید برای تمام کاربران فعال شود، نوجوانان فقط می‌توانند نظرات، پیام‌ها، پاسخ به استوری‌ها، برچسب‌ها و منشن‌های گروه «دوستان نزدیک» (Close Friends) خود را مشاهده کنند و تعاملات مربوط به حساب‌های دیگر برای آن‌ها بی‌صدا (Muted) می‌شود.

اینستاگرام ویژگی‌های جدیدی برای محافظت از کاربران نوجوان معرفی کرد؛ محدودکردن تعاملات ناخواسته

اینستاگرام سال ۲۰۲۲ قابلیت Notes را راه‌اندازی کرد تا کاربران بتوانند استاتوس‌های خود را در این پلتفرم به اشتراک بگذارند. اکنون قابلیت جدیدی با نام Note Prompts اضافه شده است که ویژگی‌های بیشتری را به استاتوس‌ها اضافه می‌کند.

ویژگی Note Prompts به کاربران اجازه می‌دهد تا سوالاتی مانند «چه چیزی بخورم؟» یا «چه کسی قرار است این آخر هفته در شهر X باشد؟» را با دیگران به اشتراک بگذارند. سپس، دوستان شما می‌توانند به آن‌ها پاسخ دهند. علاوه بر این، اکنون در استاتوس‌ها می‌توان به‌طور مستقیم یکی از دوستان خود را منشن کرد و با اضافه‌شدن قابلیت Note Likes، با دوبار ضربه‌زدن روی یک یادداشت، می‌توان آن را لایک کرد.

منبع: fararu-740636

نظر شما