شناسهٔ خبر: 66952257 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

مردم در خیابان‌های غرب دنبال شنیدن پیام انقلاب اسلامی هستند

اقتصاد ایران: کرمان_امام جمعه کرمان گفت: نور انقلاب و امام راحل به مرزهای اسلامی بسنده نکرده است و مردم در خیابان‌های غرب دنبال شنیدن پیام انقلاب و امام راحل هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمان گفت: امروز یاران امام راحل و انقلاب در دنیا کم نیستند و با گفتمان امام (ره) و رهبری یمن در خط مبارزه است و لبنان، فلسطین و غزه استکبار جهانی را به زانو درآورده است.

وی با اشاره به بازگشت امام راحل به میهن و پیروزی انقلاب اسلامی افزود: مردم انقلاب اسلامی را به جمهوری اسلامی تبدیل کردند و مجلس شکل گرفت و این از حوادث بسیار شیرین انقلاب بود.

وی تصریح کرد: امروز نور انقلاب و امام راحل به مرزهای اسلامی بسنده نکرده است و مردم در خیابان‌های غرب دنبال شنیدن پیام انقلاب و امام راحل هستند.

امام جمعه کرمان گفت: رهبر معظم انقلاب با صراحت به دانشجویان آمریکایی می‌نویسند شما بخشی از جبهه مقاومت را تشکیل داده اید و جوانان غرب و آمریکا به خواندن قرآن به ویژه مفهوم نورانی آن دعوت می‌شوند.

وی بیان کرد: اتفاقات و حوادث تلخ و شیرین وقتی در راستای رضایت خداوند تبارک و تعالی و در مسیر انجام تکلیف قرار بگیرد باهم همخوانی دارد و همچنین معنا و مفهومی پیدا می‌کند که در جای خود سرنوشت ساز است و می‌تواند برکات فراوانی به همراه داشته باشد.

امام جمعه کرمان تاکید کرد: همه حوادث تلخ و شیرین در نگاه توحیدی امتحان و آزمون است و ابتلائات و امتحان‌ها برای این است که هم ما را رشد دهد و هم ارزش ذاتی افراد و ملت‌ها را به تصویر بکشاند، لذا از ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ تا الان و ۶ دهه ملت ایثارگر، شریف و عزیز ایران اسلامی، حوادث تلخ و شیرین فراوانی دیده که همه آزمایش است.

وی ادامه داد: از سال ۱۳۴۲ خاطرات تلخ یکی بعد از دیگری میدان آزمایش برای مردم بود، انقلاب به پیروزی رسید حادثه‌های تلخ تمام نشد، فتنه‌های برانداز، هجمه ترورهای شخصیت و موارد دیگر بخشی از حوادث تلخی است که تجربه کردیم و در کنار آن حوادث شیرین فروانی رقم خورد.

وی گفت: یکی از حوادث تلخ رحلت حضرت امام بود که همه ما به پیام، نگاه و دستورالعمل او عادت کرده بودیم و هر روز مراقب بودیم امام (ره)، چه دستورالعملی صادر می‌کنند تا پای کار بایستیم و در خدمت امام جامعه کار انقلاب را به پیش ببریم که خبر جانگداز رحلت امام خمینی (ره) اتفاق افتاد.

امام جمعه کرمان خاطرنشان کرد: اما حادثه شیرینی که اتفاق افتاد و نشاط، شادابی و امید را به تک تک افراد جامعه تزریق کرد، انتخاب بجا و شایسته رهبر معظم انقلاب به عنوان رهبر انقلاب و جایگزین امام راحل بود.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی اظهار کرد: دشمن هر چه تلاش کرد انقلاب را محدود و محصور کند، نتوانست، از آن روز دنیای اسلام تحت تأثیر گفتمان امام راحل و رهبری معظم انقلاب است و خلف صالح امام (ره) این گفتمان را گسترش دادند و از آن حفاظت و حراست کردند.

برچسب‌ها:

نظر شما