شناسهٔ خبر: 66951998 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام‌جمعه پلدشت:

خون مظلومان غزه دادگاهی سخت رقم می‌زند

امام‌جمعه پلدشت گفت: خون مظلومان غزه دادگاهی سخت در قیامت و این دنیا برای ظالمان رقم می‌زند و همه شاهد آن خواهیم بود.

صاحب‌خبر -
خون مظلومان غزه دادگاهی سخت رقم می‌زند
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام وحید طالبی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه پلدشت با اشاره به غفلت گفت: غفلت دشمن اصلی انسان‌ها است و پیامبر اکرم (ص) فرموده‌اند؛ در هر شرایطی باید کنار هم باشیم و همدیگر را پشتیبانی و حمایت کنیم.
 
وی تصریح کرد: امروزه در گوشه‌ای از جهان هزاران نفر کشته می‌شوند و مردم به آن بی‌توجه شده‌اند.
 
وی اظهار کرد: در مواجه با ظلم نباید بی‌توجه باشیم و همیشه پشتیبان مظلوم باشم؛ این اقدام متعلق به مکان و زمان خاصی نیست.
 
امام‌جمعه پلدشت افزود: اگر در برابر ظالم ساکت باشیم در واقع خود ما آن ظلم را انجام داده‌ایم و شریک در ظلم هستیم؛ کسی که ظلم می‌کند، کسی که به ظالم کمک می‌کند و کسی که سکوت می‌کند هر سه ظالم هستند.
 
طالبی گفت: تمام مسلمانان با هم برادر و دوست هستند و هیچگاه همدیگر را تنها نمی‌گذارند و کسی که مظلوم را حمایت و یاری نکند در واقع از رحمت خداوند ناامید است.
 
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند، هیچ خللی در امور کشور ایجاد نمی‌شود.
وی اظهار کرد: بسیاری از کشور‌ها برای حضور در مراسمات تشییع شهدا حاضر شدند و این نشان از جایگاه و اقتدار کشورمان است.
 
امام‌جمعه پلدشت با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: کشورمان باید در کمتر از یک ماه نسبت به فرایند انتخابات آماده شود و از دیروز ثبت‌نام داوطلبان شروع شده است.
 
طالبی با اشاره به مشخصات دولت چهاردهم گفت: مشارکت گسترده در انتخابات، تلاش فراوان برای حل مشکلات و شکاف‌ها، ارتقا سطح اخلاق سیاسی، اخلاق‌مداری، دوری از تنش‌ها و پرهیز از دوقطبی‌های کاذب و حرکت در مسیر کشور از مشخصات دولت چهاردهم است.
 
وی تصریح کرد: ملت ایران با انتخاب بابصیرت خود مسائل و مشکلات را حل و قله‌ها را فتح می‌کنند.
 
وی اظهار کرد: دولت شهید آیت‌الله رئیسی باید سرلوحه و الگوی دولت چهاردهم باشید.
 
امام‌جمعه پلدشت با اشاره به مجلس شورای اسلامی تراز انقلاب افزود: امید است فرمایشات مقام معظم رهبری در امورات نمایندگان مجلس تجلی یابد.
 
طالبی با اشاره به سالروز رحلت امام خمینی (ره) و عرض تسلیت گفت: هم‌زمان با سالروز رحلت امام خمینی (ره) برنامه‌های اعلان عزا در مساجد و سینه‌زنی‌های خیابانی برگزار می‌شود و از عموم مردم دعوت می‌شود رأس ساعت ۱۰ در مسجد جامع حضور یابند.
 
وی تصریح کرد: باید بیش‌ازپیش فرمایشات، منش و رفتار امام خمینی (ره) تبیین و نسل‌های جوان منتقل شود.
 
وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به دانشجویان اروپا و آمریکا اظهار کرد: دانشجویان اروپا و آمریکا امروزه در قسمت صحیح تاریخ ایستاده‌اند؛ ولی عده‌ای باز در حال انکار جنایات رژیم غاصب هستند.
 
امام‌جمعه پلدشت افزود: مقام معظم رهبری جنبش دانشجویان را تأثیرگذار داشته و فرموده‌اند شما در جبهه مقاومت و قسمت صحیح ایستاده‌اید.
 
طالبی گفت: امروزه مرز‌های جبهه مقاومت گسترش‌یافته در تمام دنیا گسترده شده است.
 
وی با اشاره به آزمون غزه تصریح کرد: خون مظلومان غزه دادگاهی سخت در قیامت و این دنیا برای ظالمان رقم می‌زند و همه شاهد آن خواهیم بود.
 
وی اظهار کرد: مردم پلدشت هم‌زمان با سراسر کشور بعد از خطبه‌های نمازجمعه انزجار خود را از رژیم غاصب و استکبار اعلام می‌کنند.

نظر شما